- ریلیز PLAZA

چندی پیش بود که در سایت دانلود رایگان بازی وایکینگ ها را برای کاربران اف دی ال به اشتراک گذاشتیم حال پس از گذشت مدتی شرکت سازنده این بازی یعنی Daedalic Entertainment دی ال سی یا همان بسته الحاقی جدید را تحت عنوان Sand of the Damned منتشر کرد. در این بسته الحاقی که وایکینگ ها برای رسیدن به سالن خدای اودین تلاش میکنند وارد منطقه بیابانی میشوند که با موجودات مختلف از قبیل عقرب و مومیایی ها روبرو میشوند.
شما تمام عمر خود را در خدمت به خدایان عسگرد به سر بردید. شما دارای یک مرگ شرافتمندانه بوده و در سالن های پذیرایی خدای اودین جایگاه خاصی را بدست آوردید.
اما شما وقتی به دروازهای سالن زدید هیچ پاسخی برای دریافت پاداش نهایی دریافت نکردید و خدای اودین از آنجایی که به وایکینگ ها اهمیت بسیاری میداد شما را بی اهمیت جلوه داد. شخصیت اصلی بازی همانند شخصیت زئوس یعنی خدای آسمان ها طراحی شده و شما برای اینکه خود را به اودین ثابت کنید در کوه های Valhalla به مبارزات افتخار آمیز میپردازید البته تنها قدرت دلیل بر شایستگی شما نمیشود به همین دلیل جمع آوری مواد غذایی, جمع آوری الوار درخت, بر اقتصاد پیچیده در بیابان از قسمت های دیگر این بازی است. این بازی زیبا شما را با چالش های مختلفی روبرو میکند و شما برای کسب جایگاه خود را در سالن پذیرایی خدای اودین، برای وایکینگ ها و خودتان باید نهایت تلاشتان را به کار ببرید.