حالت تاریک گسترده از جمله قابلیت‌هایی است که روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. اگرچه کاربران گوشی‌های شیائومی برای بهره‌گیری از این مشخصه می‌توانند از تم‌های ثالث استفاده کنند، اما ظاهرا این شرکت قصد دارد چنین قابلیت را به‌صورت داخلی به کاربران گوشی‌های مبتنی بر MIUI 10 ارائه دهد.

سایت XDA-Developers این مشخصه را در جدیدترین نسخه بتا MIUI 10 پیدا کرده است. در این سایت آمده که حالت تاریک موردنظر برای اپلیکیشن‌های داخلی مانند Phone، Contacts، Gallery، Screen Recorder و اپلیکیشن پیام‌رسان فعال می‌شود. علاوه بر این، بخش‌هایی مانند نوتیفیکیشن‌ها، قسمت تنظیم صدا و منوی Recents هم از این قابلیت بهره می‌برند.

شیائومی

گفته می‌شود این قابلیت همراه با نسخه بتا ۹.۲.۱۴ رابط کاربری MIUI 10 در هفته جاری برای گوشی‌های شیائومی ارائه می‌شود. علاوه بر جذابیت‌های این مشخصه، حالت تاریک باعث می‌شود گوشی‌های مجهز به نمایشگر اولد شارژ کمتری را مصرف کنند. از بین گوشی‌های شیائومی که از نمایشگر اولد بهره می‌برند، می‌توانیم به Mi 8 و Mi Mix 3 اشاره کنیم.

در همین رابطه می‌توانیم به گزارش‌های جدید اشاره کنیم که طبق آن‌ها، شرکت شیائومی توسعه رابط کاربری MIUI 11 را آغاز کرده است. در رابطه با نسخه جدید این رابط کاربری، هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده ولی این شرکت قول داده که یک رابط کاربری «جدید و منحصر به فرد» خواهد بود.

منبع: Android Authority

The post رابط کاربری MIUI 10 حالت تاریک را برای گوشی‌های شیائومی ارائه می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala