به گزارش پردیسگیم Fallout 76 که 15 ماه پیش منتشر شد، پس از دریافت نمراتی بسیار ناامیدکننده از منتقدان، در بین هواداران نیز نتوانست به جایگاه مناسبی دست پیدا کند و ضعیفترین بازی Bethesda در نسل هشتم لقب گرفت، اگرچه همین کمپانی با Fallout 4 توانسته بود جوایز بسیاری را درو کند و کاربران نیز از آن راضی بودند، مسئولان Bethesda با تغییر سیاستهای خود، آخرین عنوان از سری Fallout را به یک بازی مولتیپلیر تبدیل کردند که حال اظهار میکنند که از این انتخاب خود پشیمان نیستند. آقای هاینس در ادامهی صحبتهای خود گفت:
"ما خودمان نیز میدانستیم این کار ریسک بالایی خواهد داشت، اما از اینکه هر سال Fallout و Elder Scrolls را به شیوهای تکراری منتشر میکردیم خسته شده بودیم و میخواستیم تجربیات جدیدی در این عرصه کسب کنیم. شکست خوردن Fallout 76 به این معنا نیست که ما دست از بازیهای آنلاین بکشیم، بلکه این شکست برای ما درسی شد که بتوانیم چیزهای زیادی از آن یاد بگیریم و در عناوین بعدی خود به اصلاح آنها بپردازیم. ما همیشه به خواست هوادارانمان احترام گذاشتهایم و عرضهی Fallout 76 و Elder Srolls Online بنابر درخواست آنان بوده است، تنوع طلبی که در میان همهی دوستداران ما وجود دارد باعث شد که ما مشغول ساخت Starfield شویم. همهی این کارها به دلیل احترام به کاربرانمان است. هیچ کمپانی و استدیوی موفقی با پافشاری بر روی عناوین همیشگی خود و ماندن در محدودیات خود پیشرفت نخواهد کرد، مثال بارز این حرف Horizon Zero Dawn است، اگر Guerilla Games که با ساخت Killzone به ساخت بازیهای شوتر اول شخص معروف شده بود، به دلیل شهرت خود به ساخت عناوین شوتر اول شخص هیچوقت دست به ابتکار و ریسک نمیزد بازی بزرگی مانند Horizon نیز هیچگاه ساخته نمیشد."
امیدواریم که Bethesda واقعا از Fallout 76 درس بگیرد و در عرضهی بازیهای آیندهی خود بیشتر دقت کند، آنها که بازیهای بزرگی همانند Doom Eternal، Tokyo Ghostwire، Starfield و از همه مهمتر و بزرگتر Elder Scrolls VI را در برنامه دارند باید بیشتر در ساخت عناوین خود احتیاط کنند تا بار دیگر حادثهی تلخی مانند Fallout 76 برای آنان اتفاق نیفتد.
به گزارش پردیسگیم بازی Gwent به زودی برروی سیستم عامل Android عرضه خواهد شد.
به گزارش پردیسگیم، اینطور به نظر میرسد که E3 امسال نیز ضعیفتر خواهد شد.
Razer Viper Mini جدیدترین عضو سری محبوب موس های گیمینگ ریزر، نتیجه استفاده از تکنولوژی های موفق سری Viper در بدنه ای فشرده تر است که برای دست های کوچک تر ساخته شده. به گزارش پردیس گیم، این موس سبک وزن ترین موس ساخت Razer میباشد که فقط 61 گرم وزن دارد، یعنی حدودا نصف وزن میانگین موس های گیمینگ دیگر. درکنار طراحی ماهرانه و ارگونومیک های تحسین شده سری Viper، این موس با سوییچ های نوری ریزر و 6 دکمه قابل تنظیم تطبیق داده شده است.
به گزارش پردیس گیم به نقل از Nintendo Life به تازگی لیستی که شامل تمامی شرکتهای حاضر در نمایشگاه Gamescom 2020 میشوند منتشر شده است که در میان آنها اسامی خوبی به چشم میخورند. با توجه به اینکه اکثر ناشران و توسعه دهندگان صنعت بازیهای ویدیویی قرارداد حضور خود را به علت شیوع ویروس کرونا در اکثر نمایشگاهها و مراسمات جهانی لغو کردند اما Gamescom (نمایشگاهی اروپایی از صنعت بازیهای ویدیویی و تکنولوژی که هر ساله در آلمان بر پا میشود) تصمیم گرفت تا لیستی از تمامی شرکتهایی که قرار است تا در نمایشگاه Gamescom 2020 حضور داشته باشند را با کاربران و علاقه مندان به این نمایشگاه به اشتراک بزارد. این لیست شامل آماری نزدیک به 30 عدد از شرکتها، ناشرها و یا استودیوهای سازندهی بازیهای ویدیویی هستند که در میان آنها شرکت ژاپنیِ سازندهی کنسول و بازیهای ویدیویی یعنی Nintendo نیز دیده میشود. نام شرکت نینتندو در این نمایشگاه در کنار دیگر شرکتهای برزگی نظیر Microsoft ،Ubisoft و Electronic Arts به چشم میخورد؛ اما متاسفانه متوجه شدیم که شرکت Sony در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت ولی در عوض تعداد بسیاری از شرکتها، ناشرها و یا استودیوی سازندهی بازیهای ویدیوییِ مستقل (third party) نظیر Bandai Namco ،Sega و THQ Nordic در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، حتی استودیوی CD Projekt Red و Twitch هم در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.
با سلام خدمت مخاطبان پردیسگیم،
طی این مدت کوتاه سایت پردیسگیم دچار فراز و نشیبهای متعددی بود. با پشت سرگذاشتن این مشکلات، مصمم شدیم که از حمایت شما در این مدت قدردانی کنیم. در این چند هفتهای که گذشت، مجموعه تیم پردیسگیم برنامهریزی بلند مدتی انجام داد تا محتوای بخصوصی را برای شما همراهان گرامی آماده کند.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gamespot، کمپانی Bethesda از سیستم مورد نیاز بازی Doom Eternal رونمایی کرد، که در ادامه میتوانید مشاهده نمایید. همانطور که قبلا نیز اشاره شده بود، Doom Eternal توانایی اجرای بازی در 1000 فریم بر ثانیه را نیز خواهد داشت. سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بدین گونه هستند:
سیستم مورد نیاز
با عرضه نسخه دوم و همچنین تأیید خبر تولید سریالی تلویزیونی، سال 2020 برای هواداران Naughty Dog و بازی بسیار موفق The Last of Us شدیداً هیجانانگیز خواهد بود. نویسندگی سریال The Last of Us که قرار است توسط شبکه نامدار HBO ساخته شود بر عهده کارگردان این بازی یعنی نیل دراکمن (Neil Druckmann) و کریگ میزین (Craig Mazin) که سابقاً مینی سریال موفق Chernobyl را در کارنامه دارد قرار گرفته. با اینکه هنوز مشخص نیست در این سریال چه برداشتی از بازی به ما نشان داده خواهد شد، آقای میزین این نکته را به اشتراک گذاشته که هستهی شخصیت Ellie در تلویزیون بدون تغییر باقی میماند.