همانطور که پیش‌بینی می‌شد، شرکت Avtivision به طور رسمی تایید کرد که نسخه بعدی سری بازی محبوب Call of Duty توسط خالقان Black Ops یعنی استودیو Treyarch ساخته می‌شود. از سوی دیگر حدس و گمان‌ها و البته شایعات قوی‌ای مبنی بر ساخت چهارمین نسخه از بازی‌های Black Ops منتشر شده است، اما هنوز یک نکته مبهم در مورد Black Ops 4 وجود دارد. بازی در چه مقطع تاریخی جریان خواهد داشت؟

نسخه اول Black Ops در دوران جنگ سرد و بین سال‌های 1961 تا 1969 جریان داشت.

نسخه دوم Black Ops در دو خط زمانی جریان داشت. خط زمانی اول در آخرین سال‌های جنگ سرد یعنی بین سال‌های 1986 تا 1989 و خط زمانی دوم در سال 2025.

نسخه سوم Black Ops نیز 40 سال بعد از وقایع Black Ops 2 و در سال 2065 جریان داشت.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که Black Ops 4 در چه مقطع زمانی جریان خواهد داشت؟ و سوال بهتر اینکه کدام مقطع زمانی می‌تواند بهترین انتخاب برای ارائه نوآوری باشد؟

با نگاهی به روند سری Call of Duty در سال‌های اخیر، ما شاهد جنگ‌های آینده‌محور بوده‌ایم و سال گذشته نیز شاهد یک نبرد کلاسیک و جنگ‌جهانی محور بودیم. در این حالت به احتمال زیاد Black Ops 4 یا در دوران مدرن و نزدیک به امروز (مانند سری MW) و یا در دوران جنگ سرد قرار دارد.

اما دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ پس از چند نسخه‌ی آینده‌محور و یک نسخه جنگ‌جهانی، اکنون از نظر شما سری Call of Duty باید به سراغ کدام دوره تاریخی برود؟

منبع متن: pardisgame