وجود انسان‌های دشمن در State of Decay 2 + اسکرین‌شات‎‌های جدید

مدت زمان طولانی‌ای بود که Undead Labs در رابطه با State of Decay 2 در سکوت خبری بود اما اکنون قیمت بازی‌ و تاریخ انتشار و همچنین اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، طبق پیج بازی در فروشگاه Microsoft، این عنوان از ویژگی VRR یا همان Refresh Rate متغیر برروی Xbox One پشتیبانی می‌کند البته باید صفحه‌نمایش شما نیز از FreeSync پشتیبانی کند.

نکته‌ی جالب دیگری که از این پیج می‌توان فهمید، وجود انسان‌های دشمن" در بازی می‌باشد، چیزی که در نسخه‌ی اول وجود نداشت. در ادامه با بخشی از توضیحات این صفحه در رابطه با State of Decay 2 همراه باشید:

"State of Decay 2 یک عنوان فانتزی/Survival بوده که تمرکز زیادی برروی جوامع انسانی دارد. شما کنترل یک گروه از بازماندگان را به عهده می‌گیرید و باید برای زنده نگه داشتن آن‌ها بهترین‌ استراتژی‌ها را انتخاب کنید و در همین راه، مهارت‌هایشان را بهبود دهید. شما انتخاب می‌کنید که کجا مستقر شوید. طراحی و مجهز کردن پایگاه شما بر عهده‌ی خودتان است. شما تصمیم می‌گیرید کدام یک از افرادتان را برای پیدا کردن غذا و مهمات به دنیای بی‌رحم بیرون بفرستید یا اینکه چه زمانی با بازماندگان جدید ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را عضو جامعه‌ی خود کنید.

تجربه‌ی هر بازیکن متفاوت می‌باشد. در حالی که به انجام بازی می‌پردازید، جهان بازی به تصمیمات شما واکنش نشان می‌دهد و بصورت real-time و داینامیک موقعیت‎‌‌های جدیدی را پیش روی‌تان قرار می‌دهد. تصمیم‌های شما عواقب ماندگاری برای گروه‌تان دارد.

State of Decay 2 از حالت چند‌نفره نیز بهره می‌برد و به شما اجازه می‌دهد تا سه بازیکن دیگر را به جهان خود دعوت کرده تا باهم ماموریت‌ها را به پایان برسانید. یا اینکه می‌توانید وارد بازی دوستتان شده و شاهد این باشید که داستان آن‌ها چطور پیش می‌رود."

در ادامه با تصاویر این بازی همراه باشید:

همچنین  سیستم مورد نیاز این بازی نیز به اشتراک گذاشته شد که به شرح زیر است:

OS Windows 10  
Architecture x64, X64  
Keyboard Integrated Keyboard  
Mouse Integrated Mouse  
DirectX Version 11  
Memory 8 GB  
Video Memory 2 GB  
Processor AMD FX-6300 | Intel i5-2500 @ 2.7GHz  
Graphics

NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7870

سیستم پیشنهادی:

OS Windows 10  
Architecture x64, X64  
Keyboard Integrated Keyboard  
Mouse Integrated Mouse  
DirectX Version 11  
Memory 16 GB  
Video Memory 4 GB  
Processor AMD FX-8350 | i5 4570 @ 3.2 GHz  
Graphics NVIDIA GeForce GTX 960 | AMD Radeon R9 380

در پایان دیدگاه خود را در رابطه با این بازی به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame