در حالی که هم اکنون همه برای نسخه‌ی ششم سری بازی شوتر اول شخص Halo انتظار می‌کشند و تا به حال هیچ معرفی‌ای از آن صورت نگرفته، با اینحال شرکت Microsoft برای سرگرم کردن ما در این اوقات بی Haloی نقشه‌هایی کشیده است. به گزارش پردیس گیم، Halo: Collateral Damage یک مینی سریال جدید 3 قسمتی است. البته این یک سریال تلویزیونی نخواهد بود و نباید آن را با سریالی که توسط استیون اسپیلبرگ در حال ساخت است، اشتباه بگیرید.

این سریال در اصل یک کتاب مصور است، Halo در زمینه‌ی چاپ کتاب عمر بسیار زیادی دارد و با این صنعت بیگانه نیست. Halo: Collateral Damage بر روی شخصیت Master Chief تمرکز دارد و وقایع جنگ Covenant را به تصویر می‌کشد. در اطلاعاتی که Microsoft به صورت رسمی منتشر کرده، آمده است: " Halo: Collateral Damage، قصه‌‌ی Master Chief و گروه Blue Team را دنبال می‌کند که توسط UNSC به یک جهان مستعمره و ناپایدار فرستاده شده‌اند. آن‌ها ماموریت دارند که Covenant را از بین ببرند. او به دنبال یک وسیله‌ی باستانی و بسیار قدرتمند است که در زیر سیاره قرار دارد. البته تیم Spartan-II متوجه می‌شود که این ماموریت چیزی فرای انتظاراتشان است."

این کتاب مصور توسط اکلس ایروین نوشته می‌شود که قبلا هم سابقه‌ی کار بر روی Halo: Rise of Atriox #4 و Iron Man Story The Rapture را دارد. شماره‌ی اول این کتاب در تاریخ 6 ژوئن 2018 (16 خرداد 1397) منتشر می‌شود.

همچنین ما تنها می‌دانیم که عنوان Halo 6 و یا هر چیزی که اسمش باشد، در حال توسعه است، اما تا به حال به صورت رسمی از آن رونمایی نشده و تاریخ انتشارش نیز مشخص نیست.

منبع متن: pardisgame