Bethesda

با این وجود که لیست شرکت کنندگان جلسه امروز کاخ سفید با بزرگان صنعت بازی‌های ویدیویی هنوز به‌طور رسمی منتشر نشده، Washington Post فهرست برخی از افراد حاضر را به اشتراک گذاشته که فقط شامل اعضای صنعت بازی‌های ویدیویی نمی‌شود!

به گزارش پردیس گیم، این لیست شامل رابرت آلتمن (Robert Altman) به عنوان مدیر عامل Zenimax می‌شود که شرکت مادر Bethesda است. همچنین استراس زلنیک (مدیر عامل Take-Two) و مایکل گالاگر (Michael Gallagher)، رهبر Entertainment Software Association هم در جلسه کاخ سفید حضور خواهند داشت.

این جلسه فقط به این منظور ترتیب داده نشده که دونالد ترامپ راجع به مشکل خشونت بازی‌های ویدیویی با نمایندگان آن صحبت کند، بلکه کاخ سفید همچنین مخالفان رسانه‌های خشونت‌آمیز را هم دعوت نموده که شامل برنت بوزل (Brent Bozell)، بنیانگذار Parents Television Council و ویکی هرتزلر، یک عضو کنگره جمهوری‌خواه از میسوری می‌شود.

بوزل احتمالا به خاطر طرح یک دادخواهی علیه WWE شناخته می‌شود که Parents Television Council و بوزل در آن زمان ادعا کردند یک حرکت کشتی باعث مرگ دختری 6 ساله شده اما در نهایت این WWE بود که از آن‌ها شکایت قانونی نمود و Parents Television Council در آخر مجبور به یک عذرخواهی عمومی شد. پس از تیراندازی اخیر، بوزل به شدت از این موضوع که رسانه‌ها آزادی حمل اسلحه را مقصر می‌دانند، انتقاد نموده و از نظر او یک تهدید آشکار و همیشگی وجود دارد که لایق توجه بیشتری نسبت به انجمن ملی سلاح است.

منبع متن: pardisgame