Witcher Series

 همانطور که می‌دانید و ما در اخبار گذشته شما را آگاه کردیم قرار است سریالی براساس دنیای The Witcher ساخته شود. هنوز هیچ حرفی درمورد آنکه چه کسی قرار است در کدام نقش به بازی به پردازد زده نشده ولی اکنون به نظر می‌رسد که مارک همیل، بازیگر سری Star Wars، به نقش Vesemir علاقه‌مند شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، لورن هیستریش (Lauren Hissrich) نویسنده سریال The Witcher، تعاریفی از شخصیت‌های سریال را در حساب توییتر خود منتشرکرده است و نقش Vesemir را نقشی "پدرانه"، "خردمند"، "سرزنده" و "پیر"  و او را همچنین شخصیتی تاریخ‌دان و نگه دارنده رازهایی مهم توصیف کرده است. بعد از انتشار این پست‌ها طرفداران سریعا دریافتند که این مشخصات بسیار شبیه شخصیت Luke Skywalker در سری Star Wars است.

Mark Hamill as Vesemir

همیل خودش درحالی که حتی نمی‌داند ‌Vesemir کیست یا اصلا سری The Witcher درمورد چیست گفته است "من نمیدانم که این سری چیست و یا درمورد چیست ولی این نقش بهتر است توسط من بازی شود." CD Project نیز سریعا به این موضوع با عکسی فوتوشاپ شده از صورت همیل برروی بدن Vesemir واکنش نشان داده است و حتی هیستریش نیز در پاسخ همیل گفته "الان ممکن است که به خاطر مارک سکته کنم. اگر حالا بمیرم تقصیر اوست."

آیا انتخاب مارک همیل برای نقش Vesemir کار درستی است؟ نظر شما در اینباره چیست؟

منبع متن: pardisgame