آپدیت 5.50 کنسول PS4 منتشر شد؛ قابلیت‌هایی کاربردی

بعد از انتشار بتای 5.50 سیستم PS4، بالاخره آپدیت رسمی آن بعد از مدتی تقریبا طولانی منتشر شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pushsquare، این آپدیت با حجم 459.9 مگابایت، ویژگی‌های جالبی را به سیستم PS4 آورده است که مهمترین آن‌ها قابلیت system wide supersampling است که دارندگان PS4 Pro می‌توانند عناوین ارتقا یافته‌ Pro همچون Horizon Zero Dawn را با کیفیت بهتری بر روی تلویزیون‌های 1080p تجربه کنند.

قابل ذکر است که والدین از این به بعد می‌توانند کنترل بیشتری بر روی زمان بازی کردن فرزندان خود داشته باشند.

قابلیت بعدی آپدیت 5.50 استفاده از تصاویر دلخواه به عنوان تصویر پس زمینه است که این خود می تواند برای خیلی‌ از کاربران خوش‌آیند باشد. بعلاوه، شاخه‌ای جدید به قسمت Library اضافه شده است که عناوین رایگان PS Plus را در آنجا نشان می‌دهد و از این به بعد قادر خواهید بود که در قسمت Purchased، دمو و بتا‌های مختلف را مخفی کنید تا باری دیگر چشمتان به آن‌ها نیفتد. اما یکی دیگر از بهترین قابلیت‌ها، امکان پاک کردن نوتیفیکیشن‌ها است که به زیبایی کنسول شما کمک شایانی خواهد کرد.

Teams یکی دیگر از امکانات اضافه شده این آپدیت در قسمت Events است که از این به بعد می‌توانید خود و دوستانتان را برای تورنومنت‌ها به خوبی سازماندهی کنید. به عنوان مثال اگر شما تیمی را در بازی Rocket League تشکیل داده‌اید، با استفاده از این قابلیت می‌توانید به راحتی وارد تورنومنت‌های آینده شوید و این سیستم با ارسال پیامی به اعضای تیم خبر می‌دهد که هرچه سریع‌تر خود را برای مسابقه آماده کنند.

در آخر، به شما پردیسی‌ها پیشنهاد می‌کنیم که هرچه زودتر این آپدیت را دانلود کرده تا از قابلیت‌های خوب آن بهرمند شوید. حال، آیا شما از امکانات آپدیت 5.50 راضی هستید؟ خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame