پس از مدت‌ها حدس و گمان در هفته‌های گذشته، در جریان پخش زنده نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) اخیر نینتندو، در نهایت تائید شد که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در سال جاری میلادی بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و به این ترتیب از انحصار کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی خارج شده است. […]

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از انحصار پلی‌استیشن ۴ خارج شد

پس از مدت‌ها حدس و گمان در هفته‌های گذشته، در جریان پخش زنده نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) اخیر نینتندو، در نهایت تائید شد که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در سال جاری میلادی بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و به این ترتیب از انحصار کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی خارج شده است. گرچه دو پلتفرم مقصد دیگر هم برای این بازی معرفی شده‌اند.

اگر با بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy آشنائی ندارید باید بگوئیم که این عنوان مجموعه‌ای از سه بازی Crash games: Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped است.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در اصل در ماه ژوئن سال گذشته میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت. عرضه این بازی بر روی کنسول جدید نینتندو نه تنها آن را از انحصار پلی‌استیشن ۴ خارج می‌کند، بلکه با انتشار آن برای نخستین بار شاهد عرضه سه نسخه اصلی سری بازی‌های محبوب Crash Bandicoot بر روی کنسولی از شرکت نینتندو هستیم.

از آنجایی که شایعه عرضه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بر روی پلتفرم‌های دیگر به صورت رسمی تائید شده است، می‌توان انتظار داشت که شایعه عرضه بازی دیگری از این مجموعه در سال ۲۰۱۹ میلادی هم رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد. منتهی ماهیت این بازی هنوز مشخص نیست.

علاوه بر این، شرکت اکتیویژن (Activision) به تازگی تائید کرده است که این بازی به صورت همزمان در تاریخ سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۷ (۱۰ جولای ۲۰۱۸ میلادی) علاوه بر کنسول نینتندو سوییچ برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق سرویس استیم) هم عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa