در جریان پخش زنده نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) اخیر نینتندو، این شرکت ژاپنی رسماً تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده Hyrule Warriors که با عنوان Hyrule Warriors: Definitive Edition شناخته می‌شود را در بازار غرب مشخص و اعلام کرد. این بازی در تاریخ جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ (۱۸ می ۲۰۱۸ میلادی) در هر دو منطقه […]

تاریخ عرضه بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition در بازار غرب اعلام شد

در جریان پخش زنده نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) اخیر نینتندو، این شرکت ژاپنی رسماً تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده Hyrule Warriors که با عنوان Hyrule Warriors: Definitive Edition شناخته می‌شود را در بازار غرب مشخص و اعلام کرد.

این بازی در تاریخ جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ (۱۸ می ۲۰۱۸ میلادی) در هر دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد. نسخه ژاپنی این بازی در تاریخ پنج شنبه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۸) در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition گروه پرشماری از شخصیت‌های مجموعه محبوب The Legend of Zelda را به دور هم جمع می‌کند و سبک اکشنی موسوم به Warriors-style را ارائه می‌دهد.

این بازی در اصل در تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی برای کنسول Wii U منتشر شد و نسخه نینتندو ۳DS آن هم در سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار گشت.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که گیم‌پلی و ویژگی‌های آن را به تصویر می‌کشید. همچنین مدتی قبل شاهد انتشار دو تریلر دیگر از این بازی بودیم که شخصیت‌های پرشمار آن را نشان می‌داد که می‌توانید به ترتیب از اینجا و این نشانی به آن دسترسی داشته باشید.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition در تاریخ جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۸ می ۲۰۱۸) در دو بازار اروپا و آمریکای شمالی بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این عنوان چند ماه زودتر و به طور خاص در تاریخ پنج شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ (۲۲ مارس) در بازار ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa