پخش زنده نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) امروز شرکت نینتندو حاوی اخبار شگفت‌انگیز پرشماری بود که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی بازی Super Smash Bros. برای کنسول نینتندو سوییچ و عرضه بازی‌های دیگر بر روی این کنسول هیبریدی اشاره داشت. با این حال، همانطور که شایعات قبلی حاکی از این قضیه بودند، بازی South Park: […]

تاریخ عرضه South Park: The Fractured But Whole بر روی نینتندو سوییچ اعلام شد

پخش زنده نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) امروز شرکت نینتندو حاوی اخبار شگفت‌انگیز پرشماری بود که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی بازی Super Smash Bros. برای کنسول نینتندو سوییچ و عرضه بازی‌های دیگر بر روی این کنسول هیبریدی اشاره داشت. با این حال، همانطور که شایعات قبلی حاکی از این قضیه بودند، بازی South Park: The Fractured But Whole برای این کنسول معرفی شد و تاریخ انتشار تقریبی هم رسماً اعلام شده است.

بر اساس اطلاعات پخش شده در جریان استریم زنده نینتندو دایرکت امروز شرکت نینتندو، بازی South Park: The Fractured But Whole تا مدتی دیگر به کنسول محبوب نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد و در تاریخ نامشخصی در ماه آوریل سال جاری میلادی بر روی این کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت. گرچه نسخه نینتندو سوییچ بازی مورد بحث شامل هیچگونه محتوای انحصاری نخواهد بود، اما کسانی که این نسخه را بر روی نینتندو سوییچ خود خریداری کنند به تمامی محتویاتی که پس از عرضه آن برای این بازی منتشر می‌گردد دسترسی خواهند یافت. هر چند این محتویات به صورت جداگانه هم قابل دسترسی خواهد بود.

بازی South Park: The Fractured But Whole که در اصل در تاریخ سه شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۶ (۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده دنباله بازی South Park: The Stick of Truth است که در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد. در بازی South Park: The Fractured But Whole بار دیگر بازیکنان کنترل بچه جدیدی را به عهده می‌گیرند و ماجراجویی‌های او را با شخصیت‌های مشهور سریال تلویزیونی این مجموعه دنبال می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از نسخه نینتندو سوییچ بازی South Park: The Fractured But Whole را مشاهده و بررسی کنید. همانطور که پیشتر اشاره شد، این بازی در ماه آوریل سال جاری میلادی بر روی کنسول پرفروش نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که از این نشانی نقد و بررسی این بازی را در وب‌سایت گیمفا که به قلم سعید آقابابایی نوشته شده است، مطالعه بفرمایید.

منبع متن: gamefa