عنوان Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy از انحصار درآمد؛ نسخه‌های PC، Xbox One و Switch رسما معرفی شدند

پس از شایعاتی که در طی سال اخیر پیرامون عرضه‌ی عنوان Crash bandicoot: N.Sane Trilogy برای پلتفرم‌های دیگر در سطح اینترنت به گوش می‌رسید، حالا شرکت Activision با اطلاعیه‌ای رسمی به حدس و گمان‌ها پایان داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، عنوان Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy که سال گذشته بصورت انحصاری بر روی کنسول PS4 عرضه شده بود،‌ حالا به زودی پا به پلتفرم‌های جدید خواهد گذاشت. این خبر ابتدا در دایرکت خبریِ جدید شرکت Nintendo اعلام شد و به اطلاع طرفداران رساند که Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

پس از دقایقی، شرکت Activision در بیانیه‌ای رسمی و دقیق‌تر اعلام کرد که این عنوان برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، PC و Xbox One در تاریخ 10 جولای (19 تیر 1397) عرضه خواهد شد. این عنوان که سه‌گانه‌ای کاملا بازسازی شده از سه نسخه‌ی ابتدایی سری Crash Bandicoot می‌باشد، سال گذشته توانست نظر منتقدان را جلب کند و از لحاظ فروش نیز به یکی از پرفروش‌ترین‌های سال تبدیل شود. به همین منظور، می‌توانستیم حدس بزنیم که شرکت Activision این فرصت را برای بدست آوردن سود کلان از پلتفرم‌های دیگر، از دست نمی‌دهد. 

نظر شما چیست؟ آیا از عرضه‌ی Crash bandicoot بر روی پلتفرم‌های دیگر راضی هستید؟

منبع متن: pardisgame