اپیک گیمز با Fortnite Battle Royale به موفقیت و محبوبیت عظیمی دست یافته و تلاش می‌کند تا هر چقدر که ممکن است بازیکنان بیشتری جذب کند. اپیک گیمز به‌تازگی اعلام نموده که Fortnite Battle Royale به‌زودی راهی دستگاه‌های اندروید و آی‌اواس می‌شود. خوشبختانه دقیقاً همان تجربه‌ای که از این بخش برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی […]

حالت Battle Royale بازی Fortnite به گوشی‌های هوشمند راه می‌یابد

اپیک گیمز با Fortnite Battle Royale به موفقیت و محبوبیت عظیمی دست یافته و تلاش می‌کند تا هر چقدر که ممکن است بازیکنان بیشتری جذب کند.

اپیک گیمز به‌تازگی اعلام نموده که Fortnite Battle Royale به‌زودی راهی دستگاه‌های اندروید و آی‌اواس می‌شود. خوشبختانه دقیقاً همان تجربه‌ای که از این بخش برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی دارید را برروی گوشی هوشمند خود خواهید داشت. در حال حاضر جزئیات زیادی از این نسخه در دست نیست ولی اپیک اظهار داشته که همان مبارزه‌ی ۱۰۰ نفره با همان جزیره، گیم‌پلی و به‌روزرسانی‌های هفتگی را شاهد خواهید بود.

از دوشنبه‌ی پیش رو، کاربران آی‌اواس قابلیت ثبت نام برای رویداد Invite Event عنوان Fornite Battle Royale را از طریق وب‌سایت رسمی این بازی خواهند داشت و این درحالی است که کاربران اندروید باید چند ماه بیشتر صبر کنند. اجرای این بازی نیازمند نسخه‌ی ۱۱ سیستم عامل آی‌اواس روی iPhone 6S/SE ،iPad Mini 4 ،Pad Pro iPad Air 2 یا iPad 2017 است.

علاوه بر این، اپیک گیمز اعلام نموده است که بازیکنان Fortnite Battle Royale قادر به تجربه‌ی بازی با فرد دیگری برروی رایانه‌های شخصی، آی‌اواس و حتی پلی‌استیشن ۴ خواهند بود که شاید برجسته‌ترین نکته‌ی این خبر باشد. خوشبختانه سونی این امکان را  فراهم کرده که دارندگان پلی‌استیشن ۴ با دوستانشان روی گوشی‌های هوشمند هم بتوانند از این بازی لذت ببرند.

Fortnite که به‌تازگی به پربازدیدترین بازی توئیچ تبدیل شده است، هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

منبع متن: gamefa