تا به حال تمام اطلاعاتی که از نسخه جدید Battlefield منتشر شده است به این نکته اشاره داشته اند که نام بازی احتمالا Battlefield 5 بوده و در جنگ جهانی دوم جریان دارد. حال اخبار غیر رسمی جدیدی از این عنوان منتشر شده است که اطلاعات و جزییات کامل تری از آن را به اشتراک می گذارد. یکی […]

اطلاعات و جزییات جدیدی از عنوان Battlefield 5 به بیرون درز کرد

تا به حال تمام اطلاعاتی که از نسخه جدید Battlefield منتشر شده است به این نکته اشاره داشته اند که نام بازی احتمالا Battlefield 5 بوده و در جنگ جهانی دوم جریان دارد. حال اخبار غیر رسمی جدیدی از این عنوان منتشر شده است که اطلاعات و جزییات کامل تری از آن را به اشتراک می گذارد.

یکی از کاربران سایت یوتیوب به نام Drakesden به تازگی اطلاعات و جزییات جدیدی را از عنوان Battlefield 5 به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، Battlefield 5 نسخه ای تکامل یافته از Battlefield 4 و Battlefield 1 بوده به طوری که حتی از موتور Battlefield 1 در ساخت این عنوان استفاده شده است. بازی دارای چهار کلاس Recon ،Support ،Assault و Engineer خواهد بود، کلاس‌هایی مشابه که دقیقا به مانند کلاس‌های الیت، Behemoths و Kit Weapons در طول سال‌های گذشته در تمامی عناوین استودیوی دایس مشاهده شده اند. در نسخه جدید شاهد بازگشت بخش Operation و همچنین وسایل نقلیه هستیم که کنترل وسایل نقلیه تقریبا مشابه عنوان  Battlefield 4 خواهد بود.

همچنین به نظر می رسد دیگر مشکل مربوط به انحراف گلوله‌ها در نسخه جدید برطرف شده و مدل‌های مختلف سلاح (gun variants) نیز در رقابت بازیکنان تفاوتی ایجاد نمی کنند. ظاهرا بعد از جنجال‌های به پا شده بر سر پرداخت‌های درون برنامه ای عنوان Battlefront 2، سازندگان تصمیم گرفته اند تا پرداخت‌های درون برنامه ای در بازی Battlefield 5 نیز جنبه تزیینی داشته و در روند گیم پلی و رقابت بازیکنان تاثیر گذار نباشد که تصمیمی کاملا منطقی است. بازی دارای ده نقشه و هفت جناح خواهد بود که عبارتند از : بریتانیا، آمریکا، نیروهای آزاد فرانسه، رایش سوم(آلمان نازی)، پادشاهی ایتالیا، شوروی سابق و امپراطوری ژاپن.

البته صحت اطلاعات منتشر شده مشخص نیست و بیشتر می توان آن را به لیست علاقه مندی‌های کاربران برای نسخه جدید Battlefild تشبیه کرد. حتی اگر تمامی انی موارد درست باشند بهتر است تا به صورت رسمی توسط الکترونیک آرتز تایید نشوند، آن ها را در حد یک شایعه در نظر بگیرید.

در نهایت به گفته کاربر مورد نظر، عنوان Battlefield 5 در ماه اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی در دسترس بوده و الکترونیک آرتس در ماه مه به طور کامل و رسمی از آن رونمایی می کند.

منبع متن: gamefa