اطلاعات جدیدی از عنوان Battlefield V به بیرون درز پیدا کرد

نسخه‌ی بعدی سری بازی‌های Battlefield که فعلا آن را با نام Battlefield V می‌شناسیم بطور رسمی معرفی شده و هم اکنون یک سری جزییات از این بازی تیراندازی اول شخص لو رفته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، یکی از کاربران سایت یوتیوب بنام "Drakesden" این جزییات را به اشتراک گذاشته است. بر طبق این جزییات، Battlefield V در زمان عرضه دارای 7 فرقه و 10 نقشه خواهد بود. این 7 فرقه شامل بریتانیای کبیر، ایالات متحده، نیروهای آزاد فرانسوی، رایش سوم (آلمان نازی)، پادشاهی ایتالیا، شوروی و امپراطوری ژاپن خواهد بود. این بازی نسخه‌ی تکامل یافته Battlefield 1 خواهد بود و از همان موتور گرافیکی‌ای که در بازی Star Wars Battlefront 2 استفاده شد، بهره خواهد برد.

در بخش گیم‌پلی بازی نیز، دیگر انحراف تصادفی گلوله‌ها وجود نخواهد داشت. همچنین تنوع اسلحه در بازی وجود نخواهد داشت و DICE تصمیم به اضافه کردن متعلقات برای اسلحه‌ها می‌باشد (Gun Attachment). همچنین از دیگر عناصری که از نسخه قبلی به بازی اضافه می‌شود، کلاس‌های الیت و Behemoths خواهد بود. Battlefield V بعد از عرضه محتوای اضافی نیز دریافت می‌کند که در نسخه Premium می‌توان آن‌ها را دریافت کرد. همچنین پرداخت درون برنامه‌ای برای موارد تزیینی می‌باشد و در رقابت بازیکنان تاثیری نخواهد داشت.

عنوان Battlefield V به تازگی لو رفته اما این اطلاعات هنوز توسط DICE تایید نشده است، پس بهتر است با شک و تردید به آن‌ها نگاه کنیم.

در پایان دیدگاه شما چیست؟ آیا Battlefield V می‌تواند موفقیت نسخه پیشین را تکرار کند؟

منبع متن: pardisgame