اولین اطلاعات از نقشه‌ ایتالیایی Rainbow Six: Siege منتشر شد

تیم سازنده‌ Rainbow Six: Siege به تازگی اطلاعاتی جدید درباره به‌روز رسانی جدید این عنوان و ویژگی‌های تازه‌ای که توسط آن به بازی اضافه خواهند شد منتشر کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN شرکت Ubisoft چندی پیش با انتشار تصویر بالا که اجتمال دارد بخشی از یک تیزر باشد، اشتیاق طرفداران برای آپدیت جدید عنوان Rainbow Six: Siege را دوچندان کرد. 

تصویر مذکور مربوط به نقشه‌ی جدید بازی است که در کشور ایتالیا قرار دارد. Ubisoft قصد دارد اطلاعات تکمیلی در رابطه با این به‌روز رسانی را در تاریخ 29 اردیبهشت منتشر کند اما در حال حاضر توضیحات اندکی در رابطه با این به‌روزرسانی ارائه کرده است. بر اساس توضیحات طی این به‌روز رسانی دو نیروی جدید به تیم Rainbow اضافه خواهند شد و نقشه جدید "رقابت‌محور ترین" نقشه بازی تا‌به‌حال خواهد بود. این نقشه جدید Operation Para Bellum نام دارد. اصطلاحی کوتاه شده در لاتین که به این صورت ترجمه می‌شود: "اگر خواستار صلح هستی، برای جنگ آماده شو."

علاوه بر این‌ها، به‌روز رسانی جدید این بازی قرار است تجهیزات تازه‌ای را نیز به بازی اضافه کند. همان‌طرو که ذکر شد، اطلاعات تکمیلی در رابطه با این به‌روز رسانی در تاریخ 29 اردیبهشت در کانال توییچ Rainbow Six قابل مشاهده است و انتظار می‌رود که خود آپدیت در اواسط ماه خرداد منتشر شود. 

منبع متن: pardisgame