کارگردان ارشد بازی Shadow of the Tomb Raider از تغییرات بازی نسبت به نسخه‌های پیشین می‌گوید

همان‌طور که می‌دانید "لارا کرافت" در تابستان امسال با Shadow of the tomb Raider باز می‌گردد و این بار به معنای واقعی نسبت به نسخه‌های قبلی این ریبوت قوی‌تر خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در آخرین شماره از مجله Xbox The Official Magazine، آقای "دنیل بیسون" (Daniel Bisson)، کارگردان ارشد بازی درباره ارتقادادن قابل‌ملاحظه ماهیچه‌ها و قدرت عضلانی "لارا کرافت" صحبت کرده است.

"ما ماهیچه‌ها و قدرت بدنی "لارا" را افزایش دادیم تا مطمئن شویم وی می‌تواند کارهایی را که با اسکلت قبلی خود در Rise of the Tomb Raider قادر به انجام‌شان نبود را انجام دهد. این حرکات حس نوستالژی را در بازی نیز زنده می‌کنند ولی خب می‌توانید ببینید که وی چقدر قوی‌تر شده است. " در زیر می‌توانید تصویری از فیزیک جدید "لارا" در ژست‌هایی متفاوت را مشاهده نمایید.

هم‌چنین "بیسون" گفت که نه تنها منابع مورد نیاز برای ساخت وسایل، بلکه المان‌های RPG بازی نیز در نسخه سوم به صورت ویژه‌ای ببیشتر شده‌اند.

"من می‌توانم بگیم چیزی که ما آن را سیستم دوم می‌نامیم – سیستم بقا (Survival System) – هر کاری که "لارا" در Rise of the Tomb Raider نظیر پیداکردن منابع، ساختن وسایل و دیگر چیزها انجام می‌داد را به صورت گسترده‌ای افزایش داده است. المان و عنصر RPG نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار بیشتر و قوی‌تر است چرا که ما می‌خواهیم شما قادر به ساخت نسخه دلخواه خود از "لارا" باشید. "

هم‌چنین بعضی دیگر از توسعه‌دهندگان بازی درباره بخش چندنفره بازی با مادهایی جدید صحبت کردند.

"ماریو چابتینی" (Mario Chabtini)، تهیه‌کننده ارشد بازی: "بازی شامل بخش چندنفره رقابتی نخواهد بود؛ ولی ما گیم‌پلی بازی را گسترش داده‌ایم که در آینده درباره آن صحبت خواهیم کرد."

"دنیل بیسون" کارگردان ارشد بازی نیز در این مورد گفت: "به نظرم طرفداران از این تغییرات جدید راضی و خشنود خواهند بود. ما به حرف آن‌ها گوش دادیم و در حال اضافه‌کردن یک چیز جدید به بخش چندنفره بازی هستیم که در آینده درباره آن صحبت خواهیم کرد. تا آن زمان شما را با افکارتان در این مورد تنها می‌گذارم. "

"هیچ چیز آن شبیه مود رقابتی Tomb Raider 2013 نخواهد بود ولی چیزیست که قبلا آن را امتحان کرده‌ایم. "

عنوان Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame