استودیو سازنده بازی PUBG از نام نقشه جدیدی که مشغول کار برروی آن است، رونمایی کرد.قبل از اینکه از نام این نقشه بصورت رسمی پرده برداری شود، از این نقشه با عنوان ۴×۴ شناخته می‌شد ولی این استودیو بصورت رسمی این نقشه را Sanhok نام‌‌گذاری کرد. همانطور که می‌دانید این نقشه از جزایر و مجمع […]

نقشه جدید بازی PUBG بصورت رسمی نامگذاری شد

استودیو سازنده بازی PUBG از نام نقشه جدیدی که مشغول کار برروی آن است، رونمایی کرد.قبل از اینکه از نام این نقشه بصورت رسمی پرده برداری شود، از این نقشه با عنوان ۴×۴ شناخته می‌شد ولی این استودیو بصورت رسمی این نقشه را Sanhok نام‌‌گذاری کرد. همانطور که می‌دانید این نقشه از جزایر و مجمع الجزایر جنوب آسیا مدل برداری شده است.

این نقشه بزودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در اواخر این هفته به مدت کوتاهی دوباره به سرور آزمایشی اضافه می‌شود. این یعنی همه کاربران می‌توانند وقتی این نقشه در دسترس قرار گرفت در آن به بازی بپردازند. می‌توانید برنامه کامل در دسترس قرار گرفتن این بازی در سرور آزمایشی را در انتهای مطلب تماشا نمائید.

این بازی برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده و یکی از بازی‌های محبوب در جهان است. شما می‌توانید این بازی را برای کنسول یا رایانه خود تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

زمان شروع تست:

جمعه ۱۰ می ساعت ۶:۳۰ صبح

زمان پایان تست:

دوشنبه ۱۴ می ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر

منبع متن: gamefa