تماشا کنید: حالت Battle Royal توسط یک ماد جدید به عنوان Grand Theft Auto V اضافه می‌شود

با محبوبیت روزافزون حالت Battle Royale به لطف عناوینی همچون Fortnite و Player Unknown Batllegrounds، بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی به این نتیجه رسیده‌اند که شروع به ساخت آثاری در این سبک کرده و مکانی بین رقبای خود پیدا کنند. هرچند به نظر می‌رسد که این مسئله تنها نظر شرکت‌های بازی‌سازی را جلب نکرده و حتی جامعه مستقل ماد‌سازها نیز علاقه زیادی به آن پیدا کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، یکی از تیم‌های مادسازی عنوان موفق Grand Theft Auto V به تازگی‌ مادی جدید را برای بازی طراحی کرده که حالت بتل رویال را به این بازی اضافه می‌کند. این ماد که Complex Control نام دارد از ویژگی‌های بسیاری از جمله قابلیت تلپورت شدن و ورود به حالت صحنه آهسته بهره می‌برد. همچنین 70 شخصیت مختلف برای انتخاب در این ماد وجود دارند. 

قابلیت ارتقادهی تدریجی در این ماد وجود داشته و حتی سیستم ذخیره‌سازی آن نیز از بازی اصلی مستقل است، به طوری که مداخله‌ای با سِیو‌های شما در بازی اصلی نخواهد داشت. Grand Theft Auto V در حال حاضر یکی از پر سودترین عناوین تاریخ محسوب می‌شود و با وجود این به‌روزرسانی‌ها و ماد‌های جدید، می‌توان گفت که محبوبیت افسانه‌ای آن همچنان ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید تریلر ماد Complex Control را در زیر مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD _ دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

منبع متن: pardisgame