شرکت اسکوئر انیکس به تازگی رسما حضور خود در کنفرانس E3 2018 را تایید و برنامه‌های خود برای حضور در این رویداد را اعلام کرد. شرکت اسکوئر انیکس طی این رویداد به معرفی برنامه‌های هیجان انگیز آینده‌ی این شرکت خواهد پرداخت. کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس در رویداد E3 2018، ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۱ […]

رسماً تایید شد: شرکت اسکوئر انیکس در رویداد E3 2018 حضور خواهد داشت

شرکت اسکوئر انیکس به تازگی رسما حضور خود در کنفرانس E3 2018 را تایید و برنامه‌های خود برای حضور در این رویداد را اعلام کرد. شرکت اسکوئر انیکس طی این رویداد به معرفی برنامه‌های هیجان انگیز آینده‌ی این شرکت خواهد پرداخت.

کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس در رویداد E3 2018، ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ (۱۱ ژوئن ۲۰۱۸) به وقت لس آنجلس آغاز خواهد شد و برنامه‌ی آن به شرح زیر است:

در ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸ ما شما را به تمام دنیا وصل می کنیم:

لندن – ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸ ساعت ۱۸:۰۰ به وقت لندن

اروپا – ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸ ساعت  ۱۹:۰۰ به وقت اروپا

توکیو – ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ ساعت ۰۲:۰۰ به وقت ژاپن

اگرچه اسکوئر انیکس اطلاعات و جزییات دقیقی از برنامه‌های خود منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود طی این رویداد شاهد رونمایی و نمایش عنوان Kingdom Hearts 3 باشیم که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. همچنین این ناشر ژاپنی در حال حاضر بر‌روی توسعه‌ی نسخه‌ی باز‌سازی شده‌ی عنوان Final Fantasy VII کار می‌کند که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس جزییات بیشتری از این عنوان را طی رویداد E3 در دسترس قرار دهد.

بازی دیگری که به نظر می‌رسد در رویداد E3 2018 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، عنوان Left Alive است که برای اولین بار در مراسم  Tokyo Game Show 2017 و در پنل شرکت سونی معرفی شد و از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. Left Alive یک عنوان اکشن سوم شخص و به سبک بقا است که در دنیای بازی Front Mission جریان دارد و قرار است که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. جالب است بدانید آقای یوجی شینکاوا، طراح باتجربه و سابق شرکت کونامی که عناوین مشهوری به مانند Metal Gear Solid را در کارنامه‌ی خود دارد نیز در ساخت این پروژه با شرکت اسکوئر انیکس همکاری کرده و وظیفه‌ی طراحی آن را به عهده دارد.

به غیر از اسکوئر انیکس، شرکت‌های سونی، مایکروسافت، نینتندو، یوبی‌سافت و Bethesda نیز حضور خود در رویداد E3 2018 را تایید کرده‌اند. این رویداد در تاریخ سه‌شنبه ۲۲ خرداد تا پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ (۱۲ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸) در شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.

منبع متن: gamefa