با نقد ها و نمرات Pillars of Eternity 2: Deadfire همراه باشید، یک نقش‌آفرینی عالی

استودیو Obsidian Entertainment از جمله باسابقه‌ترین سازندگان دنیای بازی در سبک نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. از بین عناوین ساخته شده به دست این استودیو می‌توان به Fallout:New Vegas، Tyrrany و البته نسخه اول Pillars of Eternity اشاره کرد که همگی با استقبال خوب منتقدان و گیمر‌ها مواجه شده‌اند. هم‌اکنون طرفداران پروپاقرص سبک نقش‌آفرینی می‌توانند با تهیه کردن عنوان جدید این استودیو یعنی Pillars of Eternity 2: Deadfire باری دیگر خود را در تجربه‌ای عمیق غرق کنند. این عنوان هم‌اکنون برای کامپبوتر‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید خلاصه برخی از نقدهای این عنوان را در زیر مطالعه کنید.

Windows Central: 100

Pillars of Eternity 2: Deadfire یک عنوان فوق‌العاده است. Obsidian باری دیگر جواهری به دنیای عناوین نقش‌آفرینی اضافه کرده که ارزش صد ها ساعت تجربه را دارد. نبرد‌های دریایی، پازل‌ها، سیستم گشت‌وگذار در بازی و مراحل فرعی همگی به نحوی عالی طراحی شده و شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگاه خواهند داشت.

Worth Playing: 95

Deadfire یک بازی رویایی است. داستانی درگیرکننده و عمیق را ارائه می‌دهد که تمام عناصر آن به اندازه کافی و در جای درستی قرار دارند. همچنین بخش دریانوردی به نحوی عالی در بازی پیاده‌سازی شده و یکی از برترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

Wccftech: 90

Pillars of Eternity 2: Deadfire یک نقش‌آفرینی خاص و بی‌نظیر است که به شما اجازه می‌دهد مسیر مخصوص به خود را در جهانی جذاب پیدا کنید. این عنوان بدون شک یکی از پرچم‌دار های سبک نقش‌آفرینی کلاسیک است.

PC Gamer: 88

یک نقش‌آفرینی وسیع با طراحی مناسب، روایت عالی و نبرد‌های تاکتیکی دقیق.

pillars of eternity 2a

IGN: 85

Pillars of Eternity 2: Deadfire راه نسخه اول را به خوبی ادامه می‌دهد. یک عنوان نقش‌آفرینی با سیستم مبارزه قوی و ارائه انتخاب‌های بسیار به بازیکن که همگی تاثیر قابل‌توجهی در روند داستان دارند.

BaziCenter: 80 

یک نقش‌آفرینی فوق‌العاده با طراحی بی‌نظیر و صدها محتوای مختلف که تنها به دلیل تعدادی مشکلات تکنیکی از اوج فاصله می‌گیرد.

GameSpot: 80

Deadfire وسیع است و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن در آن وجود دارد. غرق شدن در صد ها مرحله فرعی در این عنوان کاری بسیار راحت و یکی از لذات اصلی بازی است. هر چند ممکن است کمی زمان ببرد تا به عظمت این بازی پی ببرید، اما زمانی که غرق آن شدید، به سختی می‌توان از آن دل کند.

Everyeye.it: 73

دریانوردی تنها در 10_ 15 ساعت اولیه این بازی سرگرم‌کننده است، (توجه داشته باشید که برای اتمام داستان اصلی به حدود 25 ساعت زمان و برای گشتن تمام نقشه به چیزی حدود دو برابر این وقت نیاز دارید.) اما پس از آن به فعالیتی خسته‌کننده تبدیل می‌شود.

Metacritic: 89

منبع متن: pardisgame