شرکت باندای نامکو گزارش مالی خود را منتشر کرد. این شرکت توانسته به لطف همکاری با غرب و عرضه بازی‌های خود در اروپا و آمریکای شمالی بیش از انتظارها عمل کند و به خوبی بدرخشد. اخیرا شرکت باندای نامکو گزارش مالی خود تا پایان ۱۱ فروردین ماه (سی و یک مارس ۲۰۱۸ میلادی) را منتشر […]

گزارش مالی باندای نامکو | عملکردی فراتر از انتظار

شرکت باندای نامکو گزارش مالی خود را منتشر کرد. این شرکت توانسته به لطف همکاری با غرب و عرضه بازی‌های خود در اروپا و آمریکای شمالی بیش از انتظارها عمل کند و به خوبی بدرخشد.

اخیرا شرکت باندای نامکو گزارش مالی خود تا پایان ۱۱ فروردین ماه (سی و یک مارس ۲۰۱۸ میلادی) را منتشر کرده است. همانطور که در جدول زیر می‌توانید ببینید، هم فروش و هم میزان سود این شرکت نسبت به سال گذشته با افزایش خوبی رو به رو بوده است.

با توجه به این جدول می‌توان دید که این شرکت از آخرین پیش بینی که کرده بود، توانسته بهتر عمل کند و عملکردی فراتر از انتظار خود به ثبت برساند. طبق چیزی که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، این موضوع به این دلیل است که بخش اعظم بازی‌های این شرکت در اکثر مناطق دنیا به خصوص اروپا و آمریکای شمالی نیز منتشر شده‌اند و به همین دلیل این شرکت توانسته به درآمد و سود بسیار خوبی نسبت به سال گذشته برسد. این موضوع اهمیت بازار غرب و حساسیت آن را به خوبی نشان می‌دهد که اگر ناشری بتواند از این فرصت به خوبی استفاده کند، می‌تواند بازی خود را به فروش بسیار خوبی برساند.

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این شرکت در حال حاضر در تلاش است که آی‌پی‌های جدید را هم به انتشار برساند و آن‌ها را به بازار غرب نیز روانه کند تا بتواند به سود بالایی مانند سال گذشته دست پیدا کند. این شرکت قصد دارد با گسترش سیاست‌های مالی خود در زمینه عرضه بازی‌هایش در مناطق غربی فرصت‌های کاری جدیدی برای خود به وجود بیاورد. علاوه بر این باندای نامکو اعلام کرده است که در تلاش است تا آی‌پی‌های برون مرزی را هم در دست بگیرد و کار نشر آن‌ها را انجام دهد.

این شرکت در سال مالی گذشته توانسته هم در زمینه بازی‌های کنسولی و هم بازی‌های موبایلی عملکردی قدرتمندانه داشته باشد و در عین حال محصولات و آی‌پی‌های اساسی خود را هم حفظ کند و به فروش خوبی برساند.

باندای نامکو خصوصا در زمنیه کسب و کار سرگرمی شبکه که شامل بازی‌های ویدئویی و بازی‌های موبایلی می‌شود، توانسته به سود آوری بسیار خوبی برسد و منابع مالی خود را هم در ژاپن و هم در اروپا به جایگاه قابل اطمینانی برساند. در زمینه بازی‌های کنسول‌های خانگی، به طور متوسط عناوین Tekken 7 و DragonBall FighterZ از محبوبیت خوبی در غرب بهره می‌برند که نشان از محبوبیت این سبک در بین مردم غرب دارد.

منبع متن: gamefa