بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto V یعنی GTA آنلاین، دومین کراس‌اور با بازی Red Dead Redemption 2 را دریافت خواهد کرد. در اولین کراس‌اور این بازی، باز‌ی‌بازها با تکمیل کردن یکی از ماموریت‌های جانبی بازی، می‌توانستند به یکی از اسلحه‌های عنوان RDR 2 یعنی Revolver دست پیدا کنند. حال جزئیاتی از دومین کراس‌اور این دو عنوان منتشر […]

جزئیاتی از کراس‌اور جدید Red Dead Redemption 2 با GTA 5 منتشر شد

بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto V یعنی GTA آنلاین، دومین کراس‌اور با بازی Red Dead Redemption 2 را دریافت خواهد کرد. در اولین کراس‌اور این بازی، باز‌ی‌بازها با تکمیل کردن یکی از ماموریت‌های جانبی بازی، می‌توانستند به یکی از اسلحه‌های عنوان RDR 2 یعنی Revolver دست پیدا کنند. حال جزئیاتی از دومین کراس‌اور این دو عنوان منتشر شده است.

در وبلاگ رسمی شرکت راکستار و در رابطه با این کراس‌اور این طور آمده است:

در اواخر امسال در جستجوی اشیای قدیمی دیگری در مرزهای شهر لوس سانتوس (Los Santos) باشید.

هرچند نمی‌توان مطمئن بود که این کراس‌اور و گفته‌های راکستار مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 است اما با توجه به اینکه در جمله بالا به “مرز” اشاره شده، به احتمال زیاد منظور راکستار همان طبیعت وحشی-غربی بازی RDR 2 است.

در حال حاظر، در بازی GTA آنلاین با تکمیل کردن ماموریتی که شامل گرفتن چند تصویر از مکان‌های سرار شهر سن آندرِس (San Andreas) می‌شود، ۲۵۰٫۰۰۰ دلار پول رایچ بازی و اسلحه Revolver را دریافت خواهید کرد. همچنین بعد از دریافت اسلحه، باید در یک چالش تیراندازی به سر (یا به اصطلاح هِد شات کردن) شرکت کنید و در صورت پیروز شدن، اسلحه Revolver در بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس بازی‌باز قرار می‌گیرد.

متاسفانه این تمام اطلاعاتی بود که راکستار در رابطه با این کراس‌اور منتشر کرده است. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت جزئیات بیشتر، اخبار مربوط به این بازی را در وب‌سایت گیمفا دنبال کنید.

در آخر اعلام می‌کنیم که بازی بسیار مورد انتظار Red Dead Redemption 2 روز جمعه ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa