جبران ضررها و مشکلات Battlefront II و درآمدزایی خوب EA در سال 2018

 به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، شرکت EA نتایج سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی خود را به اشتراک گذاشت و بنظر می‌آید که این شرکت توانسته نسبت به سه‌ماهه‌ی قبلی که ضرری 186 میلیون دلاری بدلیل فروش کم Star Wars Battlefront 2 داشنتد، پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

در سه‌ماهه‌ی چهارم، EA توانست 1.58 میلیارد دلار درآمد داشته باشد که 607 میلیون دلار آن درآمد خالص بود. بطور کلی در سال مالی 2018، این شرکت توانست 5.15 میلیارد دلار درآمد و 1.04 میلیارد دلار درآمد خالص داشته باشد که با توجه به اینکه در سال 2017 این ارقام 4.85 میلیارد و 967 میلیون بودند، سال مالی 2018 به بزرگترین سال این شرکت تبدیل شده است.

پایه و اساس موفقیت امسال EA سه چیز بود: EA Sports و Ultimate Team، بازی Battlefield و عنوان The Sims. بطور کلی بین تمامی پلتفرم‌های این نسل، عناوین EA Sports بیش از 90 میلیون، The Sims هم 80 میلیون و Battlefield نیز 54 میلیون بازیکن فعال دارند. با وجود چنین فن‌بیس عظیمی، EA قطعا قادر خواهد بود اتفاقات ناگوار مثل Star Wars Battlefront II را جبران کند.

همچنین "اندرو ویلسون" مدیرعامل EA چیزهای جالبی در رابطه با آینده‌ی این شرکت و همچنین روش ارائه‌ی خدمات اشتراکی برای درآمدزایی صحبت کرد:

"چیزی که ما در ذهن داریم این است که تعهد بازیکنان [به بازی‎‌هایمان] را کسب کنیم و همچنین خدمات خود را برروی تمامی پلتفرم‌ها با هر روش تجاری‌‎ای ارائه دهیم.[...] [اشتراک] به چیزی بسیار با معناتر در کسب و کار ما و حتی دیگران تبدیل خواهد شد."

علیرغم امیدواری این شرکت به رسیدن به موفقیت، چند چیز ممکن است آن‌را بگیرد. عناوینی مانند Fortnite ممکن است به محبوبیت Battlefield لطمه بزنند و Anthem نیز هنوز یک عنوان موفق تضمین‎شده نیست. اما بطور کلی، آینده‌ی EA در این راهی که انتخاب کردند روشن می‌باشد. این شرکت هنر پول درآوردن را در دستان خود دارد.

منبع متن: pardisgame