Fortnite حالتی به نام دستکش جاودانی (Infinity Gauntlet) با محدودیت زمانی عرضه کرده است که در آن میتوانید به جای شخصیت تانوس (Thanos) بازی کنید. او همان اندازه قدرتمند است که انتظار دارید تا جایی که میتوانید یک نسخه کوتاه تر از فیلم Avengers: Infinity War را تجربه کنید. اما حال اپیک گیمز تصمیم گرفته […]

Fortnite به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند

Fortnite حالتی به نام دستکش جاودانی (Infinity Gauntlet) با محدودیت زمانی عرضه کرده است که در آن میتوانید به جای شخصیت تانوس (Thanos) بازی کنید. او همان اندازه قدرتمند است که انتظار دارید تا جایی که میتوانید یک نسخه کوتاه تر از فیلم Avengers: Infinity War را تجربه کنید. اما حال اپیک گیمز تصمیم گرفته قدرت های او را مقداری کاهش دهد. ساعاتی بعد از به اجرا درآمدن Infinity Gauntlet، اپیک گیمز به این نتیجه رسیده است که او بیش از حد قدرتمند است!

اپیک در پستی در سایت Reddit اعلام کرده است که سریعا یک به‌روزرسانی منتشر می‌کند که قدرت های تانوس را بالانس می‌کند. پیش از این شخصیت تانوس دارای سلامتی ۸۰۰ (که قابل بازیابی نیست) و سپر ۳۰۰ بود (با رسیدن به یک Kill دوباره پر میشود، که با قابلیت های فوق العاده قدرتمندی که دارد کار آسانی است). این باعث می‌شد که کشتن این شخصیت بسیار سخت شود. این یک حالت با محدودیت زمانی است و مسئله بالانس زیاد حائز اهمیت نیست، با این وجود به نظر می‌رسد که تانوس بیش از حد قدرتمند است. به همین دلیل اپیک تغییرات زیر را اعمال کرده است:

  • کلاه خود از ۳۰۰ به ۲۰۰ کاهش یافته است.
  • سلامتی از ۸۰۰ به ۷۰۰ کاهش یافته است.
  • آسیب لیزری در برابر بازیکنان از ۱۵ به ۱۲ کاهش یافته است.

اپیک گیمز همچنین اعلام کرد برای تغییرات آتی بازخوردها و نظرات بازیکنان را مد نظر قرار می‌دهد. اما این بازخوردها باید به گونه‌ای باشند که به بازیکنان این فرصت را بدهند تا شانس بیشتری برای بازی در نقش تانوس را به دست بیاورند. حالت Infinity Gauntlet در اوایل بازی به شکل سقوط یک شهاب سنگ ظاهر می‌شود که در نتیجه این سقوط یک دستکش به جا می‌ماند. هر بازیکنی که زودتر آن را بردارد به تانوس تبدیل میشود. با این وجود در صورتی که این بازیکن کشته شود، دستکش انداخته می‌شود و بازیکنی دیگر شانس بازی در نقش این غول دیوانه را بدست می‌آورد.

با این حال تصاحب این دستکش کمی شما را به چالش می‌کشد که البته منطقی به نظر می‌رسد. هنوز تاریخ اتمام این حالت مشخص نشده است اما پیش بینی می شود حدودا یک هفته به طول بیانجامد. متاسفانه این حالت که به همراه به‌روزرسانی ۴٫۱ عرضه شده است شامل هیچ پوسته‌ای از مارول (Marvel) و اونجرز (Avengers) نمی‌باشد.

منبع متن: gamefa