Days Gone

سایت GameInformer اخیرا ویدیویی منتشر کرده که در آن 157 سوال از جان گاروین، کارگردان ارشد Days Gone، پرسیده می‌شود. موارد بسیار جالبی از او پرسیده شد که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

به گزارش پردیس گیم، کارگردان بازی گفت شما در Days Gone می‌فهمید که آلودگی Freakerها از کجا آمد اما همان‌طور که پیش‌تر در این خبر گفتیم، توانایی درمان آن را نخواهید داشت. این عنوان دارای یک باس فایت نهایی بوده که یک انسان غیر آلوده است. 

همچنین بزرگ‌ترین محیطی که در بازی با آن روبه‌رو خواهید شد، شهری است که زمانی 800 نفر در آن زندگی می‌کردند. علاوه بر این، تنها شخصیت قابل بازی در Days Gone، همان دیکون است و پس از اتمام آن، می‌توانید به کاوش در دنیای این عنوان ادامه دهید. سپس گفته شد که قابلیت شخصی‌سازی ظاهر و لباس دیکون وجود ندارد.

سایر اطلاعات هم بدین شرح بود که احتمالا یک Photo Mode در بازی وجود خواهد داشت اما فعلا به آن اضافه نشده است. همچنین فصل‌های مختلفی در بازی نیست و فقط الگوهای آب‌وهوایی متفاوت هستند. 

در رابطه با نسخه PS4 Pro هم گفته شد که بازی با رزولوشن شطرنجی 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه برروی این کنسول اجرا می‌شود. 

در پایان همچنین فهمیدیم که این بازی قبل از انتشار The Last of Us Part II در دسترس قرار می‌گیرد اما انتظار نمایش بزرگی از Days Gone را در E3 امسال نداشته باشید.

منبع متن: pardisgame