امروز استودیوی Creative Assembly و شرکت سگا (SEGA) از تاخیر بازی مورد انتظار Total War: Three Kingdoms خبر دادند. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی استودیوی Creative Assembly، بازی Total War: Three Kingdoms با تاخیری دو ماهه رو به رو شده است و در تاریخ پنج‌شنبه ۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۳ می ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. پیشتر […]

بازی Total War: Three Kingdoms تاخیر خورد

امروز استودیوی Creative Assembly و شرکت سگا (SEGA) از تاخیر بازی مورد انتظار Total War: Three Kingdoms خبر دادند.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی استودیوی Creative Assembly، بازی Total War: Three Kingdoms با تاخیری دو ماهه رو به رو شده است و در تاریخ پنج‌شنبه ۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۳ می ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. پیشتر قرار بود که این بازی استراتژیک در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۷ مارس ۲۰۱۹ میلادی) عرضه شود.

در همین راستا، راب بارتالامیو (Rob Bartholomew) از استودیوی Creative Assembly بیانیه‌ای منتشر کرده است که می‌توانید در قسمت زیر به مطالعه آن بپردازید.

ما خوش‌شانس هستیم که می‌توانیم کار درست را در بازی‌های خود انجام دهیم و با توجه به این موضوع، برای آماده کردن همه چیز برای شما، به کمی زمان نیاز است. برای ما مهم است که بازی را در اختیار شما قرار دهیم  که بتوانید به طور کامل از آن لذت ببرید . ما هیجان‌زده‌ایم تا ببینید چه چیزی برای شما تدارک دیده‌ایم.

داستان بازی Total War: Three Kingdoms در دوران چین باستان و در یکی از خونین‌ترین دوره‌های تاریخی این کشور روایت خواهد شد. در این دوره کشور چین بین سه خاندان Shu ،Wei و Wu تقسیم شده است و آن‌ها برای به دست گرفتن قدرت و امپراطوری کشور به نبرد با یکدیگر می‌پردازند اما هیچ یک در این راه موفق نمی‌شوند و در نهایت خاندان Jin موفق شد تا قدرت را به دست بگیرد.

منبع متن: gamefa