گزارش؛ کمپین The Division 2 بسیار "گسترده" خواهد بود و "روایت‌های زیادی" خواهد داشت

وقتی موضوع به بازی‌های co-op اشتراکی آنلاین می‌رسد، کمبود محتوا همیشه یک نگرانی اصلی است، اهمیتی هم ندارد که بخش داستانی چقدر طولانی باشد. به خصوص از لحاظ محتویات نهایی بازی. اولین نسخه The Division در هنگام عرضه دقیقاً مورد همین نقد قرار گرفت (مثل بسیاری از عنوان‌های این چنین) ولی به نظر Ubisoft تمام تلاش خود را می‌کند تا مطمئن شود این اتفاق برای این دنباله نمی‌افتد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، هنگام عرضه The Division 2، علاوه‌بر داستان 40 ساعتی، موارد بسیاری پس از اتمام بازی خواهید داشت و طبق گفته‌ی دستیار کارگردان بازی چادی ال-زیباویی (Chadi El-Zibaoui)، محتویات بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید ارزش خواهند داشت. حین صحبت با Gadgets 360، چادی اظهار کرده که محتویات پس از به اتمام رساندن The Division 2 تمرکز زیادی روی روایت داستانی خواهد داشت و بیشتر شبیه "گسترده‌تر" شدن خود داستان خواهد بود.

چادی عنوان کرد، "پس از اتمام داستان چیزهایی زیادی برای ارائه داریم، نه فقط PvP. محتویات پس از اتمام قرار است داستان اصلی را گسترش دهد. پیچش‌هایی روایتی وجود خواهد داشت، با در نظر گرفتن حمله‌ی گروه Black Tusk به واشنگتون، ماجراهای زیادی برای تعریف کردن وجود دارد. این به درد بازیکنانی می‌خورد که محتویات داستانی بیشتری می‌خواهند و بیشتر به صورت تک‌نفره بازی می‌کنند."

همچنین دستیار کارگردان بازی درباره محتویات پس از عرضه نیز صحبت کرده، از اینکه Ubisoft چطور از Raids گرفته تا مأموریت‌های داستانی جدید و Dark Zoneهای تازه و خیلی موارد دیگر محتویات بیشتری برای بازیکنان فراهم می‌کند. وی اضافه کرد، "برای بازیکنانی که از تکراری شده خوششان نمی‌آید، هر هفته یکی از سه Dark Zone توسط the Black Tusks مورد حمله قرار می‌گیرند و قوانین بازی قبلی اینجا نیز صدق می‌کند. ما سعی می‌کنیم برای همه محتویات جالبی فراهم کنیم، به جای اینکه همه را در یک تونل از محتویات جای دهیم. پس از عرضه تا یک سال و در سه قسمت محتویات اضافه خواهیم داشت و تمام این سه قسمت روایت‌های داستانی و نقشه‌ها را گسترش خواهند داد، بنابراین نواحی بیشتری برای گشت و گزار و البته حالت‌های جدید به دستتان خواهد رسید. ما محتویات لازم برای کسانی که داستان بیشتر و نواحی بیشتری می‌خواهند و به دنبال PvPهای جدیدی هستند فراهم می‌کنیم."

The Division 2 در 24 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame