کارگردان بازی Anthem، «جاناتان وارنر» با مجله «اج» (EDGE) مصاحبه‌ای داشته و در مورد این بازی جدید استودیوی «بایوور» (BioWare) صحبت کرده است. او درباره داستان و روایت بازی که در دمو نقش مهمی نداشتند، کمی ابهام‌زدایی کرده است.

معمولا در دموی بازی‌ها، بازی‌کننده‌ها با مکانیک‌های آن آشنا می‌شوند نه داستانش. بخش‌هایی از داستان نمایان می‌شود تا بازی‌کننده‌ها را جذب کند ولی قاعدتا چیز زیادی از داستان فاش نمی‌شود. کارگردان بازی Anthem در مصحبه‌اش با مجله اج گفته که به نظر او بازی انتم یکی از احساسی‌ترین بازی‌های اکشن تیراندازی دهه‌ی اخیر است.

بازی Anthem در روز ۲۲ فوریه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

او به مجله اج این‌طور گفته است: «به نظرم ما پر عاطفه‌ترین بازی اکشن تیراندازی دهه را ساخته‌ایم. بازی‌هایی که با شما ارتباط عاطفی برقرار نکنند نمی‌توانند برای سال‌ها در خاطر همه ماندگار بمانند. برای من لذت بازی‌سازی در همین است چون می‌دانم یک جوان در جایی Anthem را بازی می‌کند و در فکرش ماندگار می‌شود. این بازی برای این طور اشخاص است و این موضوع این باعث افتخار ما است. این که می‌گوییم ما می‌خواهیم شما با بازی ارتباط عاطفی برقرار کنید، حرف کلیشه‌ای به نظر می‌رسد. ولی من واقعا می‌خواهم که آدم‌های مختلف با بازی ارتباط برقرار کنند. حالا این ارتباط می‌تواند به خاطر داستان خوب، شخصیتی که دوست دارند، ماجرایی که در بازی برایشان اتفاق افتاد یا فقط حس لذت خود بازی، اتفاق بیافتد. همه اینها به خاطر احساسات خاص است».

بازی Anthem

واکنش‌ها به دموی منتشر شده از بازی Anthem آن قدر خوب نبود و بسیاری از منتقدان و بازیکنان این دمو را به خاطر مشکلات فنی، مشکل برقراری ارتباط با سرور و مسایل دیگر، دموی خوبی ندانستند و معتقد هستند نتوانسته در جلب نظر بازیکنان برای خرید بازی اصلی موفق عمل کند.

بازی Anthem در روز ۲۲ فوریه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post کارگردان Anthem می‌گوید که بازی احساسی‌ترین اکشن تیراندازی اخیر است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala