The Division 2

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، بازی The Division 2 یک بتای آزاد دریافت خواهد کرد. شرکت Ubisoft روز جاری تایید نمود بتای آزاد این عنوان از 1 الی 4 مارس (10 اسفند الی 13 اسفند) برای هر 3 پلتفرم‌های اصلی PC ،PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

شایعات مربوط به بتای آزاد The Division 2 به تازگی شروع به پخش شدن کرده بودند و حتی اکانت رسمی آن در توئیتر هم وعده پاداش‌هایی برای شرکت در بتای محدود و آزاد آن داد. همچنین یکی از توسعه‌دهندگان هم تصادفا در یک استریم زنده از بتای آزاد صحبت کرد. شرکت در بتا برای شما یک اسکین سلاح DC Patriot فراهم خواهد نمود و تکمیل ماموریت Invaded هم به شما نماد Capitol Hill را پاداش می‌دهد.

بتای محدود The Division 2 برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند و همچنین افرادی که به‌طور شانسی انتخاب شدند، در دسترس قرار داشت. این بتا دارای مشکلاتی فنی بود. Ubisoft حتی پیشنهاد نمود هر چند ساعت یک بار بازی را ریستارت کنید تا از یک باگ خلاص شوید. محتوای این بتا شامل دو ماموریت اصلی، 5 ماموریت فرعی، فعالیت‌های جهان‌باز، یک Dark Zone و یک ماموریت Invaded مربوط به بعد از پایان بخش داستانی می‌شد.

نسخه اول The Division در نیویورک جریان داشت که یک ویروس بیولوژیک همه‌گیر باعث از بین رفتن نظم جامعه شده بود. این دنباله در واشنگتن روی خواهد داد که می‌توان نسخه نهایی آن را در 15 مارس (24 اسفند) تجربه کرد.

منبع متن: pardisgame