به تازگی اعلام شده که پانزدهمین دوره‌ی مسابقات رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive توسط تیم Starladder برگزار خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، بازی Counter Strike: Global Offensive جزو محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین بازی‌های آنلاین حال حاضر در صنعت بازی‌ها شناخته می‌شود و مسابقات و رویدادهای جهانی آن نیز، از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین […]

پانزدهمین رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive توسط Starladder برگزار خواهد شد

به تازگی اعلام شده که پانزدهمین دوره‌ی مسابقات رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive توسط تیم Starladder برگزار خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، بازی Counter Strike: Global Offensive جزو محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین بازی‌های آنلاین حال حاضر در صنعت بازی‌ها شناخته می‌شود و مسابقات و رویدادهای جهانی آن نیز، از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین ما در اواخر سال ۲۰۱۸ شاهد رایگان شدن این اثر بودیم و حالت بتل رویال نیز به آن افزوده گردید. به همین علت، آمار کاربران آنلاین بازی افزایش پیدا کرد و این عمل در روند محبوبیت این بازی تاثیر داشته است.

حال شرکت ولو (Valve) به طور رسمی اعلام کرده که پانزدهمین دوره‌ی مسابقات رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive توسط تیم استارلدر (Starladder) برگزار خواهد شد. این تیم با برگزاری مسابقات بازی StarSeries در کشور اوکراین، به شهرت رسید و با توجه به برقرای یک دوره‌ی مسابقات جدید که مربوط به یک اثر پرطرفدار و محبوب نیز می‌شود، می‌تواند سطح شهرت و اعتبار استارلدر را تا حد زیادی بالا ببرد. به طور دقیق‌تر، شانزده تیم برتر جهان در جدیدترین دوره‌ی مسابقات Counter Strike: Global Offensive با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و تیم برنده، به جایزه‌ی یک میلیون دلاری دست پیدا می‌کند. هنوز جزئیات دقیقی از برگزاری این مسابقات در دسترس نیست اما اطلاعات کامل مربوط به زمان و مکان برگزاری آن توسط تیم استارلدر، منتشر شده است.

این دوره از مسابقات از مراحل مختلفی برخوردار است که هریک در زمان‌های متفاوتی در شهر برلین برگزار می‌شود. برنامه‌ی برگزاری پانزدهمین دوره‌ی مسابقات Counter Strike: Global Offensive:

  • مرحله‌ی مقدماتی آمریکا و اروپا: ۲۶ تا ۳۰ تیر ماه (۱۷ تا ۲۱ جولای)
  • مرحله‌ی مقدماتی CIS و آسیا : ۲ تا ۶ مرداد ماه (۲۴ تا ۲۸ جولای)
  • مرحله‌ی حذفی مربوط به مقدماتی: ۷ مرداد ماه (۲۹ جولای)
  • مرحله‌ی گروهی انتخابی: ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور ماه (۲۰ تا ۲۵ آگست)
  • مرحله‌ی گروهی اصلی: ۵ تا ۱۰ شهریور ماه (۲۷ آگست تا ۱ سپتامبر)
  • مرحله‌ی نهایی: ۱۴ تا ۱۷ شهریور ماه (۵ تا ۸ سپتامبر)

مرحله‌ی نهایی این مسابقات به صورت حضوری و از طریق LAN در سالنی مجزا واقع در مرسدس بنز آرنا برگزار می‌شود. تغییرات بزرگ و چشمگیری در این سالن ایجاد خواهد شد تا حداقل ۱۴ هزار نفر تماشاچی بتوانند در آن حضور پیدا کنند. با توجه به تغییرات و اقدامات صورت گرفته در این سالن، باید شاهد برگزاری یک رقابت هیجان انگیز و کلاس‌بالا باشیم.

ناگفته نماند که جایزه‌ی گذر از مرحله‌ی حذفی مسابقات، پنجاه هزار دلار خواهد بود و تیم‌هایی که به مرحله‌ی نهایی صعود می‌کنند، بر سر مبالغ بعدی رقابت خواهند کرد. در چند سال اخیر، تیم‌های بزرگ PGL، FACEIT، ESL و ELEAGUE وظیفه‌ی برگزاری مسابقات رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive را بر عهده داشتند. اکنون باید منتظر ماند و دید که عملکرد تیم Starladder در برگزاری پانزدهمین دوره‌ی این مسابقات، چگونه خواهد بود.

منبع متن: gamefa