چندی پیش به طور رسمی بازی Audica توسط استودیو هارمونیکس معرفی شد و قرار است در پایان سال جاری میلادی، به دست کاربران برسد. از معروف‌ترین بازی‌های استودیوی بازی‌سازی هارمونیکس (Harmonix) می‌توان به دو عنوان Rock Band و Guitar Hero اشاره کرد که طرفداران بازی‌های ریتمیک و علاقه‌مندان به موسیقی، آن را در دسته‌ی بازی‌های […]

بازی Audica معرفی شد

چندی پیش به طور رسمی بازی Audica توسط استودیو هارمونیکس معرفی شد و قرار است در پایان سال جاری میلادی، به دست کاربران برسد.

از معروف‌ترین بازی‌های استودیوی بازی‌سازی هارمونیکس (Harmonix) می‌توان به دو عنوان Rock Band و Guitar Hero اشاره کرد که طرفداران بازی‌های ریتمیک و علاقه‌مندان به موسیقی، آن را در دسته‌ی بازی‌های محبوب خود قرار می‌دهند. اکنون تیم هارمونیکس، از بازی جدید خود با نام Audica رونمایی کرده که در سبک ریتمیک عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اثر، تفاوت‌های چشمگیری با سایر ساخته‌های این استودیو داشته باشد که می‌تواند زمینه ساز ایده‌ها و پیشرفت‌های جدید شود. در قالب یک جمله مختصر، سازندگان توضیح داده‌اند که Audica یک بازی شوتر خواهد بود که موسیقی‌های هیجان انگیز و درگیر کننده‌ی استودیو هارمونیکس را در قالب گیم‌پلی‌ای جذاب، به مخاطب ارائه می‌کند.

نکته قابل توجه این است که بازی Audica قرار است به دست کاربران پلتفرم‌های واقعیت مجازی برسد. در حال حاضر شبیه‌ترین عنوانی که در این سبک ساخته شده، بازی Beat Saber است. الکس ریگوپولوس، مدیرعامل اصلی و موسس استودیو هارمونیکس در رابطه با عنوان جدید Audica توضیح داده است:

هدف ما این است که محلی را بسازیم تا بازی‌بازان بتوانند چندین حس مختلف را تجربه کنند. حس‌هایی مثل رها شدن از زمان و مکان و ارضایی حس موسیقایی کاربر و تحریک تمامی وجود آن‌ها. این چیزی است که می‌خواهیم و امیدواریم تا در این زمینه موفق شویم.

در ادامه مشخص شد که تمرکز اصلی بازی Audica، برروی ارائه‌ی موزیک‌های الکترونیک است. این اثر برای اولین بار، در قالب یک نسخه‌ی دسترسی زودهنگام در تاریخ ۱۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۷ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های آکیولس ریفت (Oculus Rift) و استیم وی‌آر (Steam VR) عرضه خواهد شد. با توجه به گفته‌های سازندگان، انتظار می‌رود این بازی در پایان سال جاری میلادی علاوه بر پلتفرم‌های ذکر شده، برای کنسول Playstation VR نیز منتشر شود.

منبع متن: gamefa