شرکت یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی اطلاعات جدیدی را از جدیدترین به‌روزرسانی عنوان Ghost Recon Wildlands منتشر کرده است که محتویات جالبی را به بازی اضافه می‌کند. عنوان Ghost Recon Wildlands که حدودا دو سال پیش منتشر شد، توانست نظر بسیاری از بازی‌بازان را به سمت خود جلب کند و در طول این دو سال شرکت سازنده‌ی […]

اطلاعاتی از به‌روزرسانی جدید بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شد

شرکت یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی اطلاعات جدیدی را از جدیدترین به‌روزرسانی عنوان Ghost Recon Wildlands منتشر کرده است که محتویات جالبی را به بازی اضافه می‌کند.

عنوان Ghost Recon Wildlands که حدودا دو سال پیش منتشر شد، توانست نظر بسیاری از بازی‌بازان را به سمت خود جلب کند و در طول این دو سال شرکت سازنده‌ی آن، یعنی یوبی سافت، تلاش‌ بسیاری کرده است تا این بازی را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشد؛ حال این شرکت اطلاعاتی را از جدیدترین به‌روزرسانی آن به اشتراک گذاشته است.

این به‌روزرسانی که با نام Special Operation 4 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، بخش‌های جدیدی را برای حالت‌های PvP و PvE به بازی اضافه خواهد کرد؛ بخش جدیدی که مربوط به حالت PvE است و استقامت بازی‌بازان را به چالش می‌کشد و یک لباس جدید را نیز به عنوان جایزه به آن‌ها می‌دهد. در رابطه با حالت PvP نیز باید گفت که یک کلاس جدید،دو نقشه جدید همراه با دو رویداد جدید برای آن در نظر گرفته شده است. دارندگان سیزن پس سال دوم بازی نیز یک بسته‌ی رایگان دریافت خواهند کرد که به آن‌ها دسترسی به شخصی‌سازی‌های بیشتر و همچنین یک اسلحه‌ی جدید را خواهد داد، این افراد همچنین برای یک هفته به کلاس جدید Ghost War دسترسی خواهند داشت. قابلیت تغییر زمان انجام ماموریت‌ها در بخش‌های تک‌نفره‌ی داستانی و Ghost War نیز از ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی خواهد بود. شادی‌ها و صداهای شخصیت‌ها نیز از بسته‌های مربوط به بخش Battle به بسته‌های بخش Prestige انتقال خواهند یافت و همچنین احتمال به‌دست آوردن آیتم‌های ارزشمند بازی از این بسته‌ها افزایش خواهد یافت. از این پس بازی‌بازان می‌توانند به انتخاب خودشان، نوع بازی و تنظیمات مربوط به این بخش را انتخاب کنند. چالش‌های موجود در این بازی نیز به حالت روزانه تغییر خواهند یافت که همچنین افزایش جوایز بازی‌بازان را به دنبال خواهد داشت.

همچنین اگر اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی پیشین این عنوان با نام Special Operation 3 را از دست داده‌اید می‌توانید آن‌ها را از اینجا مشاهده نمایید. شرکت یوبی سافت تاریخ انتشار این به‌روزرسانی را ۸ اسفند ماه اعلام کرده است.

منبع متن: gamefa