شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی توکیو آر‌پی‌جی فکتوری (Tokyo RPG Factory) هفته‌ی گذشته از یک بازی نقش‌آفرینی جدید رونمایی کردند. این استودیوی ژاپنی که سابقه‌ی ساخت عناوین با کیفیتی مانند I Am Setsuna و Lost Sphear را در کارنامه دارد، امروز اطلاعات بیشتری از جدیدترین ساخته‌ی خود را با هواداران به اشتراک گذاشته […]

کارگردان بازی Live A Live به تیم سازنده‌ی Oninaki ملحق شده است

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی توکیو آر‌پی‌جی فکتوری (Tokyo RPG Factory) هفته‌ی گذشته از یک بازی نقش‌آفرینی جدید رونمایی کردند. این استودیوی ژاپنی که سابقه‌ی ساخت عناوین با کیفیتی مانند I Am Setsuna و Lost Sphear را در کارنامه دارد، امروز اطلاعات بیشتری از جدیدترین ساخته‌ی خود را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده، کارگردانی نوآوری این عنوان را کارگردان عناوین Chrono Trigger، Live A Live، Parasite Eve و The Bouncer یعنی آقای Takashi Tokita به عهده گرفته است. در کنار کارگردانی عناوین یاد شده، آقای Tokita به عنوان یکی از طراحان ارشد برخی از موفق‌ترین عناوین سری Final Fantasy نیز فعالیت کرده است.

نویسندگی بازی Oninaki را آقای Hirotaka Inaba به عهده گرفته است. آقای Inaba پیش از این نیز داستان دو ساخته‌ی قبلی این استودیوی یعنی I Am Setsuna و Lost Sphear را به نگارش درآورده است. براساس مطالب منتشر شده در جدیدترین نسخه‌ی مجله‌ی فامیتسو (Famitsu)، داستان بازی Oninaki « آزاردهنده و غیرمنتظره» خواهد بود. علاوه بر دو عضو یاد شده، به نظر می‌رسد بسیاری دیگر از افرادی که برروی پروژه Oninaki فعالیت می‌کنند سابقه‌ی خوبی در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی دارند.

بازی Chrono Trigger به طور حتم یک عنوان موفق بود که از آن به عنوان یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی کنسول Super Nintendo یاد می‌شود. در گذشته شاهد عرضه‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی محبوب زیادی برروی کنسول Super Nintendo توسط توسعه‌دهندگان فعلی بازی Oninaki بوده‌ایم و امیدواریم حضور این افراد در نهایت به انتشار یک بازی با کیفیت منجر شود.

بازی Oninaki در زمانی نامشخص برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. ویدئوی معرفی این بازی را می‌توانید از طریق در این‌جا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa