Overkill’s The Walking Dead یک بازی تیراندازی چند نفره‌ی زامبی محور است که سال گذشته میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و قرار است که در تاریخ نامشخصی از سال جاری شاهد انتشار آن برروی کنسول‌های نسل هشتم باشیم. با این حال ممکن است که هیچ‌گاه این اتفاق رخ ندهد. اخیرا برخی از کاربران […]

شایعه: نسخه‌ی کنسولی Overkill’s The Walking Dead لغو شد

Overkill’s The Walking Dead یک بازی تیراندازی چند نفره‌ی زامبی محور است که سال گذشته میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و قرار است که در تاریخ نامشخصی از سال جاری شاهد انتشار آن برروی کنسول‌های نسل هشتم باشیم. با این حال ممکن است که هیچ‌گاه این اتفاق رخ ندهد.

اخیرا برخی از کاربران وب‌سایت Reddit ایمیل‌هایی از سوی شرکت سونی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهند نسخه‌ی کنسولی Overkill’s The Walking Dead لغو شده است و شرکت سونی در حال بازگرداندن پول نسخه‌های پیش خرید شده به کاربران است.

با توجه به این ایمیل، در حال حاضر امکان پیش خرید Overkill’s The Walking Dead از طریق فروشگاه پلی‌استیشن وجود ندارد. لازم به ذکر است که استودیوی اورکیل (Overkill) هنوز واکنشی نسبت به این شایعه نشان نداده است. از طرفی مطمئنا شرکت سونی بدون اطلاع و اجازه‌ی استاربریز (Starbreeze)، ناشر Overkill’s The Walking Dead، پول نسخه‌های پیش خرید شده را برنمی‌گرداند. در هر صورت باید تا زمان انتشار بیانیه‌ی رسمی، این خبر را تنها به عنوان یک شایعه پذیرفت.

ناشر بازی به تازگی به ما اطلاع داده که این عنوان لغو شده است. در نتیجه، ما امکان پیش خرید را از روی فروشگاه برمی‌داریم و تمام پیش خریدها را لغو می‌کنیم. شما در طول ۵ تا ۷ روز کاری هزینه‌ی اصلی پرداخت شده را دریافت خواهید کرد.

اگر اطلاعات کارتی که از طریق آن خرید صورت گرفته در دسترس نباشد، ما هزینه‌ی مورد نظر را به حساب PSN شما اضافه می‌کنیم.

از شما بخاطر این مشکل عذرخواهی می‌کنیم.

منبع متن: gamefa