اولین محتوای‌اضافه پولی Super Smash Bros. Ultimate قرار بود در سه ماهه بهار منتشر شود اما حالا تاریخ عرضه محدودتر شده و ما تقریباََ می‌دانیم در چه تاریخی باید منتظر این بسته الحاقی جذاب باشیم.

اکانت توییتر Nintendo Versus که کار آن انتشار اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه‌ریزی‌های Nintendo برای بازی‌هایش می‌باشد، اخیراََ اطلاعاتی از محتویات‌اضافه بازی در دسترس طرفداران قرار داده است. پک Challenger به این زودی‌ها آماده نخواهد شد اما طبق گفته‌های Nintendo، بسته‌الحاقی Joker اواخر آوریل امسال قابل خریداری می‌باشد.

 تاییدیه جدید Nintendo اطلاعات اضافه بسیار کمی نسبت به قبل در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد اما همین جزئیات کم نیز برای برخی از طرفداران این عنوان مبارزه‌ای کافی است تا آن‌ها را به وجد بیاورد. به غیر از پک Challenger اول که Joker می‌باشد، باید منتظر 4 پک دیگر نیز باشیم که جزئیاتی از آن‌ها در دسترس نیست اما جالب است بدانید Nintendo در یک اقدام سورپرایز کنند در ماه فوریه Piranha Plant را به بازی اضافه کرد.

 شاید همکاری Atlus و Nintendo تنها به اینجا ختم نشود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، تقاضای عرضه شدن هیچ عنوانی برای کنسول Nintendo Switch به اندازۀ عنوان Persona 5 بالا نبوده است. طرفداران این سری در تمام نقاط جهان خواهان عرضۀ نسخۀ Nintendo Switch این عنوان دوست‌داشتنی در سبک RPG بوده‌اند.

با این اوصاف، آیا عنوان Persona 5 قرار است به کنسول Switch بیاید؟ اگر اینطور باشد، رئیس شرکت نینتندو، آقای "رِجی فیزامِی (Reggie Fils-Aime)" نمی‌خواهد جواب این سوال را به کسی بگوید. طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN، زمانی که راجع به حضور سری Persona در کنسول Switch سوال شد، ایشان تنها با گفتن "نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم"، با زیرکی از پاسخ دادن به سوال جلوگیری کرد و به جای آن در مورد عرضۀ محتوای ترد-پارتی بر روی کنسول Switch از دیدگاه شرکت نینتندو به عنوان صاحب این پلتفرم صحبت کرد. ایشان در این مورد گفتند:

"نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. به علاوه، از دیدگاه ما، ما کاملاً واضح بوده‌ایم. ما برای پلتفرم خود بهترین محتوا را می‌خواهیم. همۀ محتواها و توسعه‌ دهندگان عالی. وظیفۀ ما این است که زمینه را برای کنسول Nintendo Switch جهت ارائه سرگرمی بیشتر به بازیکنان‌مان و افزایش تعداد مخاطبان آماده‌تر کنیم. زمانی که به این هدف برسیم، توسعه دهندگان فرصت را درمی‌یابند."

از طرفی این احتمال وجود دارد که نسخه بهبود یافته Persona 5 با نام Persona 5 R برای Nintendo Switch عرضه شود. تیم Atlus تیزری کوتاه با نام Persona 5 R منتشر کرد اما کوچک‌ترین اطلاعاتی در رابطه با آن به دست ما نرسید.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame