شرکت سایونیکس (Psyonix) با انتشار اطلاعات جدیدی از عرضه‌ی یک به‌روزرسانی جدید برای محبوب Rocket League خبر داد. همانطور که اطلاع دارید، چندی پیش بالاخره عنوان Rocket League از قابلیت میان‌پلتفرمی بهره‌مند شد و پس از رضایت شرکت سونی، شرکت سازنده‌ی این عنوان یعنی سایونیکس، این قابلیت پرطرفدار را برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار داد. حال […]

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Rocket League در دسترس قرار گرفت

شرکت سایونیکس (Psyonix) با انتشار اطلاعات جدیدی از عرضه‌ی یک به‌روزرسانی جدید برای محبوب Rocket League خبر داد.

همانطور که اطلاع دارید، چندی پیش بالاخره عنوان Rocket League از قابلیت میان‌پلتفرمی بهره‌مند شد و پس از رضایت شرکت سونی، شرکت سازنده‌ی این عنوان یعنی سایونیکس، این قابلیت پرطرفدار را برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار داد.

حال طبق جدیدترین خبری که این شرکت به اشتراک گذاشته است، دارندگان پلتفرم‌های مختلف می‌توانند از این پس از قابلیت ارتباط صوتی نیز برای گروه‌های خود استفاده کنند و بیش از این مشکلی برای ارتباط میان بازی‌بازانی که بر روی پلتفرم‌های مختلف از این بازی لذت می‌برند، وجود نخواهد داشت. طرفداران این عنوان می‌توانند با دریافت به‌روزرسان شماره ۱٫۵۸ این بازی، یک RocketID برای خود ایجاد کنند، با استفاده از آن برای دوستان خود در پلتفرم‌های مختلف دعوت‌نامه بفرستند، یا حتی به بازی آن‌ها بپیوندند و با اضافه شدن لیست جدیدی که نشان دهنده‌ی نام و مشخصات کاربرانی است که به‌تازگی با آن‌ها بازی کرده‌اند، تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را از این عنوان داشته باشند. علاوه بر این قابلیت‌ها، این به‌روزرسانی جدید تعدادی از باگ‌های این عنوان را نیز رفع خواهد کرد.

به‌روزرسانی شماره ۱٫۵۸ عنوان Rocket League هم اکنون در دسترس است و کاربران می‌توانند با دریافت آن، از قابلیت‌های مذکور استفاده کنند.

منبع متن: gamefa