عنوان Far Cry New Dawn که به تازگی منتشر شده، مملو از ایستراِگ‌های متفاوت در جهان خود است؛ از جمله ایستراِگ‌هایی که به بازی Splinter Cell و آخرین فیلم Avengers اشاره داشته‌اند. هم اکنون ایستراِگ جدیدی در جهان بازی توسط کاربران یافت شده است که به وضعیت کنونی بومر (Boomer) یا همان سگ همراه شما […]

ایستراِگ جدید Far Cry New Dawn به بومر اشاره دارد

عنوان Far Cry New Dawn که به تازگی منتشر شده، مملو از ایستراِگ‌های متفاوت در جهان خود است؛ از جمله ایستراِگ‌هایی که به بازی Splinter Cell و آخرین فیلم Avengers اشاره داشته‌اند. هم اکنون ایستراِگ جدیدی در جهان بازی توسط کاربران یافت شده است که به وضعیت کنونی بومر (Boomer) یا همان سگ همراه شما در نسخه‌ی قبلی اشاره دارد.

در عنوان Far Cry 5، شما همواره در درگیری‌های مختلف توسط افراد و شخصیت‌های زیادی حمایت می‌شدید اما هیچ یک از آن‌ها قابل قیاس با سگ دوست داشتنی‌ای به نام بومر نبودند؛ حیوان دست آموزی که به دستور شما فعالیت‌های گوناگونی را انجام می‌داد و در همه حال همراهتان بود.

اما در نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Far Cry یعنی عنوان New Dawn که دنباله‌ای برای نسخه‌ی قبلی است، چه اتفاقی برای این سگ دوست داشتنی افتاد؟ طی سال‌های متوالی‌ پس از نسخه‌ی پنجم، غیبت شخصیت‌های Far Cry 5 بعید به نظر نمی‌رسد و بومر نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیرو این موضوع، کاربران عنوان Far Cry New Dawn می‌توانند با گشت و گذار در قسمت جنوب غربی منطقه‌ی Fang Central، یک کلیسای مخروبه را پیدا کنند. با پایین رفتن از پله‌ها، تونلی در زیر کلیسا پیدا خواهید کرد که در پشت این تونل سنگ قبر قابل توجه‌ای وجود دارد و مقداری چوب جلوی آن قرار گرفته است. با شلیک به تخته چوب می‌توانید نوشته‌ی روی سنگ را بخوانید که در اصل نام سگ همراه شما در نسخه‌ی قبلی است؛ یک آرامگاه برای بومر!

دلیل اینکه ما در نسخه‌ی New Dawn شاهد سگ همراه نیستیم، می‌تواند به دشمنان بازی مربوط شود. چرا که در Far Cry New Dawn دشمنان، سگ‌ها را به طرز وحشیانه‌ای شکار کرده و از آن‌ها تغذیه می‌کنند یا به آن‌ها مواد منفجره وصل کرده و از سگ‌ها به عنوان سلاح انفجاری علیه شما استفاده می‌کنند. خوشبختانه بومر زنده نیست که چنین لحظات خونین و وحشتناکی را شاهد باشد.

عنوان Far Cry New Dawn به تازگی برروی پلتفرم‌های ایکس‌یاکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. جهان این بازی مملو از ایستراِگ‌‌های جذابی است که همواره مخاطب را برای گشت و گذار در محیط آن تشویق می‌کند. شما نیز می‌توانید با خرید این عنوان بر‌روی پلتفرم خود و با جستجو در محیط، ایستراگ‌های کشف نشده را پیدا کنید و به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa