در حالی که صبح امروز شایعاتی مبنی بر لغو ساخت نسخه‌ی کنسولی بازی Overkill’s The Walking Dead منتشر شد، اما ۵۰۵گیمز، ناشر این عنوان، به تازگی رسماً اعلام کرده است که بازی Overkill’s The Walking Dead لفو نشده بلکه تنها انتشار آن به تعویق افتاده است. اخیراً برخی از کاربران وب‌سایت ردیت، ایمیل‌هایی از سوی شرکت سونی دریافت […]

۵۰۵ گیمز: بازی OVERKILL’s The Walking Dead لغو نشده است

در حالی که صبح امروز شایعاتی مبنی بر لغو ساخت نسخه‌ی کنسولی بازی Overkill’s The Walking Dead منتشر شد، اما ۵۰۵گیمز، ناشر این عنوان، به تازگی رسماً اعلام کرده است که بازی Overkill’s The Walking Dead لفو نشده بلکه تنها انتشار آن به تعویق افتاده است.

اخیراً برخی از کاربران وب‌سایت ردیت، ایمیل‌هایی از سوی شرکت سونی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهند نسخه‌ی کنسولی Overkill’s The Walking Dead لغو شده و به همین دلیل شرکت سونی در حال بازگرداندن پول نسخه‌های پیش خرید شده به کاربران است.

اما به تازگی ۵۰۵ گیمز، ناشر بازی Overkill’s The Walking Dead، رسما اعلام کرد که این بازی لغو نشده بلکه تنها انتشار آن به تاخیر افتاده است. توضیحات ۵۰۵ گیمز را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید:

ما تنها قصد داریم تا وضعیت نسخه‌ی کنسولی بازی  OVERKILL’s The Walking Dead را روشن سازیم و تایید کنیم که این بازی لغو نشده بلکه تنها انتشار آن به تعویق افتاده است و مراحل ساخت آن همچنان ادامه دارد. ما در آینده اخبار بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در ابتدا قرار بود نسخه‌ی کنسولی OVERKILL’s The Walking Dead در ماه نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شود که پس از عملکرد ضعیف بازی بر‌روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سازندگان انتشار  آن را به تاخیر انداخته‌اند و تا به امروز هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی وجود ندارد.

منبع متن: gamefa