505 Games

در حالی که امروز شایعاتی مبنی بر کنسل شدن عرضه بازی Overkill’s The Walking Dead منتشر شده بود استودیو 505 در توئیتی این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش پردیس‌گیم وبه نقل از dualshockers این شایعات با پست کاربری در وبسایت Reddit مبنی بر کنسل شدن پیش‌خرید بازی‌اش در فروشگاه PlayStation Store آغاز شد. در حالی که دلیل این موضوع برنامه‌ریزی نشدن عرضه بازی بر روی کنسول‌ها عنوان شده بود. برخلاف این موضوع 505 Games در تویئتر خود با تکذیب شایعات اعلام کرد که توسعه این بازی تنها با یک تاخیر مواجه شده که در واقع چیز جدیدی نیست. شرکت Starbreeze نیز که مالکیت IP بازی را در اختیار دارد و به عنوان ناشر بازی بر روی PC شناخته می‌شود در ماه گذشته اعلام کرده بود که نسخه کنسولی بازی با تاخیر منتشر خواهد شد.

تویئت 505 Games:

"ما فقط می‌خواستیم که شرایط بازی Overkill’s The Walking Dead بر روی کنسول‌ها را روشن‌تر کنیم و عدم کنسل شدن بازی را تایید کنیم. توسعه بازی ادامه دارد و در هر زمان که امکان آن فراهم شود آخرین اخبار را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت."

با توجه به این تکذیبیه باید دید که آبا پست منتشر‌شده در Reddit براساس یک دروغ بوده و یا ایرادی از سوی Sony باعث به وجود  آمدن این شایعه شده است؟ به هرحال اگر همچنان علاقه‌ دارید که بازی Overkill’s The Walking Dead را بر روی کنسول خود تجربه کنید، امکان دسترسی به این بازی برای شما فراهم خواهد شد اگرچه در حال حاضر تاریخ عرضه‌ای برای نسخه‌های کنسولی بازی اعلام نشده است.

منبع متن: pardisgame