تقریباََ چهار سال از زمان عرضه Batman: Arkham Knight، آخرین پروژه منتشر شده از سوی Rocksteady، می‌گذرد. این استودیو انگلستانی مخفیانه و بدون سر و صدا بر روی عنوان بعدی خود کار می‌کند و ما اطلاعات چندانی از پروژه بعدی آن‌ها در دست نداریم. هیچکس نمی‌داند پروژه بعدی آن‌ها چه زمانی عرضه یا حتی رونمایی خواهد شد اما احتمالاََ به زودی این موضوع تغییر کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندین آگهی شغلی جدید از سوی وبسایت رسمی شرکت Rocksteady به این موضوع اشاره می‌کنند که آن‌ها برای لانچ یک کمپین بازاریابی(و یا رونمایی) برای پروژه جدید خود آماده می‌شوند. آن‌ها به یک آرتیست تبلیغاتی(Promo) نیاز دارند. در قسمت توضیحات این شغل آمده است:

"مسئولیت شغلی حول خلق تریلر‌ها و ویدیوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا می‌چرخد. چنین مسئولیتی در راستای کمپین تبلیغاتی جهانی برای یک فرنچایز AAA به شدت با کیفیت  حرکت خواهد کرد."

البته این تنها موقعیت شغلی نیست بلکه آن‌ها به یک آرتیست ارشد برند نیز نیاز دارند که موارد بالا شامل حال او نیز می‌شود. چنین شخصی نیاز به مواردی که در توضیحات زیر ذکر شده است را نیز دارد:

"ویژگی‌هایی در سطح تبلیغات و بازاریابی جهانی برای یک بازی AAA جذاب."

البته نمی‌توان مطمئن بود که حتماََ به این زودی‌ها از پروژه رونمایی خواهد شد شاید چندین ماه تا این اتفاق فاصله داشته باشیم اما حداقل این موضوع نشان می‌دهد Rocksteady در مراحل پایانی توسعه قرار دارد یا برای رونمایی پروژه بعدی خود آماده است.

همان‌طور که می‌دانید، برای یک مدت طولانی شایعه شده بود بازی جدید Rocksteady برمبنای شخصیت Superman خواهد بود، اگرچه، "سفتون هیل"، بنیان‌گذار این استودیو، چندی پیش در توییتر خود اعلام کرد که بازی جدید آن‌ها ارتباطی با این شخصیت قدیمی و محبوب DC نخواهد داشت و دیگر می‌توان بی‌خیال شایعه‌های مربوط به این شخصیت شد.

از طرف دیگر شایعاتی وجود داشت که استودیو همتای Rocksteady یعنی WB Montreal بر روی پروژه‌ای با نام Batman: Court of Owl کار می‌کند اما ب جیسون شریر (Jason Schreier)، نویسنده‌ی وب سایت Kotaku این خبر را تکذیب کرده و اعلام کرده که این خبر صحت ندارد. بنابراین ما هیچ نشانی از این موضوع نداریم که دو استودیو مذکور بر روی چه چیزی کار می‌کنند.

چند ماه پیش در قسمت 156م kotaku Splitscreen با عنوان "بررسی بازی‌های پاییزی"، شریر و تیم کوتاکو در رابطه با موارد مختلفی مانند Sega Genesis Classics Collection،Red Dead Online و ... بحث کردند پس از آن صحبت‌های آن‌ها به سمت پروژه در دست ساخت Rocksteady رفت و شریر هیچ اطلاعات جدیدی را تایید نکرد اما به این نکته اشاره کرد که احتمالا بازی جدید آن‌ها در چه مورد خواهد بود. بنابر خلاصه گفته‌های او با بازی‌ای شبیه به Justice League رو به رو خواهیم شد، عنوان که با سوپرمن در ارتباط است اما نه در قالب شخصیت اصلی بازی. شریر معتقد است بازی بعدی آن‌ها سرویس محور خواهد بود.

 

نظر شما در این باره چیست؟ پروژه بعدی Rocksteady چه چیزی می‌تواند باشد؟

منبع متن: pardisgame