بر اساس لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده در وب‌سایت استودیوی راک‌استدی، به نظر می‌رسد این استودیو قصد دارد به زودی یک کمپین تبلیغاتی برای پروژه‌ی‌جدید خود راه اندازی کند. چه بسا به زودی شاهد معرفی بازی جدید استودیوی راک‌استدی باشیم. انگار همین دیروز بود که آخرین بازی استودیوی راک‌استدی یعنی Batman Arkham Knight به […]

راک‌استدی برای معرفی بازی جدید خود آماده می‌شود

بر اساس لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده در وب‌سایت استودیوی راک‌استدی، به نظر می‌رسد این استودیو قصد دارد به زودی یک کمپین تبلیغاتی برای پروژه‌ی‌جدید خود راه اندازی کند. چه بسا به زودی شاهد معرفی بازی جدید استودیوی راک‌استدی باشیم.

انگار همین دیروز بود که آخرین بازی استودیوی راک‌استدی یعنی Batman Arkham Knight به بازار عرضه شد. از همان زمان تا به حال، شایعات بسیاری در ارتباط با پروژه‌ی بعدی این استودیو به گوش می‌رسد که تعدادی از آن‌ها به ساخت بازی Superman (که البته توسط استودیوی راک‌استدی تکذیب شد) و آخرین آن نیز به نسخه‌ی جدید سری Batman با نام Batman Arkham Crisis اشاره داشته‌اند. با این حال راک‌استدی همچنان به سکوت خود در قبال این موضوع ادامه داده و تا به امروز از پروژه‌ی جدید خود رونمایی نکرده است. اما بر اساس لیست مشاغل مورد نیازی که در وب‌سایت این استودیو منتشر شده، به نظر می‌رسد شاید به زودی شاهد این اتفاق باشیم.

استودیوی راک‌استدی قصد دارد یک کمپین تبلیغاتی برای پروژه‌ی حدید خود راه اندازی کند و به همین دلیل قصد دارد تا افراد مورد نیاز برای این کار را استخدام کند. در لیست مشاغل منتشر شده، طراح ویدئوهای تبلیغاتی به چشم می‌خورد. راک‌استدی به  فردی احتیاج دارد که بتواند «ویدئو و تریلرهای تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالا خلق کند». راک‌استدی در ادامه به این نکته اشاره کرده است که ویدئو‌ یا تریلرهای مورد نظر، مربوط به کمیپن تبلیغاتی یک بازی رده بالا (AAA) هستند. علاوه بر طراح ویدئوهای تبلیغاتی، راک‌استدی به یک طراح برند به منظور ساخت و طراحی متریال‌های تبلیغاتی و بازاریابی برای یک بازی بزرگ (AAA) نیز احتیاج دارد.

علیرغم لیست مشاغل منتشر شده، شاید استودیوی راک‌استدی قصد ندارد تا به این زودی بازی جدید خود را معرفی کند. شاید روند استخدام مشاغل مورد نیاز و فراهم کردن شرایط برای معرفی یک بازی بزرگ چندین ماه به طول بیانجامد اما حداقل این‌طور به نظر می‌رسد که راک‌استدی آماده است تا بازی جدید خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. از آن‌جایی که تقریبا هیج اطلاعاتی از پروژه‌ی‌ جدید استودیوی راک‌استدی در دسترس نیست، حدس و گمان‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد و به نظر می‌رسد راک‌استدی هنگام معرفی این بازی، اطلاعات زیادی برای به اشتراک گذاری دارد.

منبع متن: gamefa