به نظر می‌رسد که مشکلات مالی نهایتا گریبان‌گیر استودیوی آرنانت (ArenaNet) نیز شده است و از همین رو، استودیوی مذکور قصد دارد تا تعدادی از کارکنان خود را اخراج کند.  در مبحث بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) کم‌تر عنوانی توان رقابت با سری World of Warcraft را دارد. در این میان ولی بازی Guild Wars 2 […]

استودیوی سازنده‌ی Guild Wars 2 قصد تعدیل نیرو دارد

به نظر می‌رسد که مشکلات مالی نهایتا گریبان‌گیر استودیوی آرنانت (ArenaNet) نیز شده است و از همین رو، استودیوی مذکور قصد دارد تا تعدادی از کارکنان خود را اخراج کند. 

در مبحث بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) کم‌تر عنوانی توان رقابت با سری World of Warcraft را دارد. در این میان ولی بازی Guild Wars 2 بود که توانست قد علم کند و جا پای محکمی برای خود در میان بازی‌بازان فراهم کند. حالت پایه‌ی این بازی برای همگان رایگان است و شما می‌توانید با شخصیت‌های مختلف و قابلیت‌های جالب هر یک از آنان، بیش از ۳۰ ساعت به تجربه‌ی داستان اصلی بازی بپردازید. هر کلاس بازی دارای قابلیت‌های مخصوص به خود است که ارزش تکرار بازی را به شدت افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر، بسته‌های الحاقی متنوعی برای این عنوان منتشر شده است که برای تجربه‌ی آنان باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید. هر یک از این بسته‌های الحاقی نقشه‌ای جدید و تعداد زیادی ماموریت‌های جانبی و البته خط داستانی تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کنند. متاسفانه آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی در سال گذشته منتشر شد و تا اکنون شاهد عرضه‌ی محتوای جدیدی برای این عنوان نبوده‌ایم. اکنون و یک سال پس از انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی، سازندگان آن به مشکل مالی برخورده‌اند و استودیوی NCSoft قصد دارد تا تعدیل نیرو کند.

طبق آخرین اخبار، این امر تنها به دلیل آن است که درآمد استودیو از بازی‌، کم‌تر از میزان خرجی است که برای آن می‌کند. به تازگی نامه‌ای از طرف مدیرعامل شرکت NCSoft به کارمندان آن ارسال شده است که حاکی از ادغام استودیوی NCSoft و آرنانت است. از همین رو تعداد زیادی از کارمندان این دو استودیو شغل خود را از دست می‌دهند. به نظر می‌رسد هنوز اعلام نشده است که چه کسانی در آینده اخراج خواهند شد و این بدان معنا است که کارمندان این دو استودیو، هفته‌ای پر استرس را در پیش رو خواهند داشت.

بازی Guild Wars 2 هم‌اکنون به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحت عنوان سرزمینی به نام Tyria | نقد و بررسی Guild Wars 2 را نیز مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa