سازندگان بازی جذاب و پرطرفدار Dead Cells از انتشار یک بسته الحاقی بزرگ با امکانات فراوان برای این عنوان خبر دادند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. بازی Dead Cells حدود دو سال قبل برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و کسب امتیازات مثبت، سازندگان را برای عرضه‌ی آن برروی کنسول‌ها نیز متقاعد […]

بسته الحاقی جدید بازی Dead Cells به‌زودی منتشر خواهد شد

سازندگان بازی جذاب و پرطرفدار Dead Cells از انتشار یک بسته الحاقی بزرگ با امکانات فراوان برای این عنوان خبر دادند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

بازی Dead Cells حدود دو سال قبل برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و کسب امتیازات مثبت، سازندگان را برای عرضه‌ی آن برروی کنسول‌ها نیز متقاعد کرد. حال این عنوان برروی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز قابل تجربه است. استودیوی Motion Twin که وظیفه‌ی ساخت این باز را برعهده داشته، به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متفاوتی را هم در دسترس قرار داده است که بازی را کامل‌تر و تجربه‌ی آن را به مراتب لذتبخش‌تر می‌کند. اخیرا نیز یک به‌روزرسانی بزرگ از این بازی برای کنسول‌ها عرضه شده است که ویژگی‌ها و امکانات آن را می‌توانید از طریق این صفحه مطالعه کنید.

به نقل از اعضای این استودیو، جدیدترین بسته‌ الحاقی برای بازی Dead Cells تحت عنوان Rise of the Giant در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. بازی‌بازان برای آشنایی بیشتر با این بسته می‌توانند نسخه‌ی آلفای آن را هم‌اکنون به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی دانلود کنند. بدیهی است که این نسخه با امکاناتی محدود نسبت به نسخه‌ی اصلی در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که به وسیله‌ی Rise of the Giant به بازی اضافه می‌شود می‌توان به لباس‌ها، دشمنان و سلاح‌های جدید با امکاناتی فوق‌العاده اشاره کرد که بدون شک رضایت دارندگان این عنوان را جلب خواهد کرد. حالت جدیدی به نام Custom Mode نیز به این عنوان اضافه می‌شود که سازندگان در آینده در مورد آن توضیخات بیشتری ارائه خواهند داد. همچنین درجه‌های سختی و مراحل مخفی جدیدی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت که مطمئنا تجربه‌ی آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

این پایان کار نیست و استودیوی سازنده‌ی این بازی اعلام کرده است که تغییرات دیگری نیز با این بسته الحاقی به بازی اعمال خواهند شد. به این ترتیب در آینده باید منتظر اخبار جدید از سوی تیم سازنده‌ی این عنوان باشیم. هنوز تاریخ دقیق انتشار Rise of the Giant مشخص نیست اما به محض دریافت اطلاعات جدید آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Dead Cells می‌توانید نقد و بررسی آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa