به نظر می‌رسد شرکت سونی کاملا مصمم است تا قابلیت پشتیابنی از بازی‌های نسل قبل را به کنسول آینده‌ی خود اضافه کند. حدود یک ماه پیش بود که شرکت سونی یک اختراع جدید را با هدف پشتیبانی از عناوین نسل قبل به ثبت رساند و حالا شاهد ثبت یک اختراع دیگر از سوی این شرکت […]

شرکت سونی اختراع دیگری را در زمینه‌ی پشتیبانی از نسل قبل به ثبت رساند

به نظر می‌رسد شرکت سونی کاملا مصمم است تا قابلیت پشتیابنی از بازی‌های نسل قبل را به کنسول آینده‌ی خود اضافه کند. حدود یک ماه پیش بود که شرکت سونی یک اختراع جدید را با هدف پشتیبانی از عناوین نسل قبل به ثبت رساند و حالا شاهد ثبت یک اختراع دیگر از سوی این شرکت هستیم.

همانند اختراع پیشین، اختراع جدید شرکت سونی به نام Mark Cerny ثبت شده است. براساس توضیحات ذکر شده، اختراع جدید شرکت سونی « امکان شبیه‌سازی عملیات اجرایی باس (Bus) با هدف پشتیبانی از عناوین نسل قبل را فراهم خواهد کرد».

این اختراع جدید برروی شبیه‌سازی باس یک سیستم قدیمی برروی سیستم‌های جدیدتر تمرکز دارد. به عبارتی این اختراع به شما اجازه می‌دهد نحوه‌ی انتقال دیتا بین اجزای یک سیستم‌ قدیمی را برروی یک سیستم جدید شبیه‌سازی کنید. اختراع جدید ثبت شده توسط شرکت سونی، علاوه بر شبیه‌سازی باس سیستم قدیمی امکان بهبود آن را نیز فراهم می‌کند. این قابلیت در تئوری به کنسول جدید اجازه می‌دهد بدون دخالت تیم سازنده، بازی‌های قدیمی را با کیفیت بالاتری نسبت به کیفیت اصلی اجرا کنید. تصویر مفهومی زیر نحوه‌ی عملکرد اختراع جدید شرکت سونی را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد شرکت سونی کاملا مصمم است تا از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل برروی کنسول آینده‌ی خود استفاده کند. باید منتظر ماند و دید این شرکت در نهایت از کدام یک از چندین اختراع ثبت شده در کنسول آینده‌ی خود استفاده خواهد کرد.

منبع متن: gamefa