به تازگی موسیقی‌های بازی Apex Legends که توسط استفان بارتون (Stephen Barton) تهیه شده، به صورت دیجیتالی منتشر شده است.این آهنگ‌ ساز که در گذشته وظیفه‌ی ساخت موسیقی‌های عنوان‌هایی نظیر Call of Duty 4: Modern Warfare ،How to Train Your Dragon و دو نسخه‌ی Titanfall را بر عهده داشته است، در رابطه با ساخت موسیقی […]

موسیقی‌های بازی Apex Legends به صورت دیجیتالی منتشر شد

به تازگی موسیقی‌های بازی Apex Legends که توسط استفان بارتون (Stephen Barton) تهیه شده، به صورت دیجیتالی منتشر شده است.این آهنگ‌ ساز که در گذشته وظیفه‌ی ساخت موسیقی‌های عنوان‌هایی نظیر Call of Duty 4: Modern Warfare ،How to Train Your Dragon و دو نسخه‌ی Titanfall را بر عهده داشته است، در رابطه با ساخت موسیقی عنوان Apex Legends می‌گوید:

بازگشت به دنیای Titanfall هیجان عظیمی برای من داشته است. ما می‌خواستیم قطعه‌هایی به‌ یاد ماندنی ایجاد کنیم که با لحن و فضای بازی بتل رویال استودیوی ریسپاون (Respawn) هماهنگ باشد و ما بسیار هیجان زده هستیم تا همزمان با رشد و تکامل بازی، موسیقی‌های جدیدی برای این عنوان منتشر کنیم.

آلبوم مذکور توسط شرکت Lakeshore Records و با همکاری الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر خواهد شد که می‌توان انتظار داشت در هفته‌های آینده، آلبوم‌های بیشتری از عنوان‌های مختلف الکترونیک آرتز با همکاری این شرکت منتشر شود. آلبوم دارای پنج قطعه است که شامل موسیقی‌هایی نظیر تم اصلی بازی، موسیقی هنگام پیروزی در بازی و … هستند. این آلبوم در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) به صورت دیجیتالی منتشر شده است و شما ‌می‌توانید از این نشانی آن‌ را تهیه کنید.

همچنین به تازگی به‌روزرسان جدیدی برای بازی Apex Legends منتشر شده که طی آن اسلحه‌ی جدیدی با نام Havoc برای این عنوان در دسترس قرار گرفته است. این عنوان در حال حاضر به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مصطفی زاهدی از این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa