اوایل امروز استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک (Treyarch)، با اضافه کردن یکی از سلاح‌های پرطرفدار نسخه‌های قدیمی Call of Duty به Call of Duty: Black Ops 4، باعث شگفتی و هیجان بازی‌بازان و کاربران شد. جدیدترین نسخه‌ی سری بازی Call of Duty یعنی Call of Duty: Black Ops 4 مدتی است که در دسترس کاربران و هواداران […]

اسلحه‌ی جدیدی به بخش Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شد

اوایل امروز استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک (Treyarch)، با اضافه کردن یکی از سلاح‌های پرطرفدار نسخه‌های قدیمی Call of Duty به Call of Duty: Black Ops 4، باعث شگفتی و هیجان بازی‌بازان و کاربران شد.

جدیدترین نسخه‌ی سری بازی Call of Duty یعنی Call of Duty: Black Ops 4 مدتی است که در دسترس کاربران و هواداران قرار گرفته و ساعت‌ها بازی‌بازان را به خود مشغول کرده است. این بازی با ایجاد فضایی منحصر به فرد و محیطی جذاب، مبارزات مهیجی را در اختیار بازی‌بازان و علاقه‌مندان به عناوین تیراندازی قرار می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید، بازی Call of Duty: Black Ops 4 از بخش بتل رویالی به نام Blackout برخوردار است که در میان سایر بازی‌های در سبک بتل رویال، حرف زیادی برای گفتن دارد.

سه شنبه‌ی این هفته، فصل جدیدی به نام Operation Grand Heist به آخرین نسخه‌ی این سری بازی پرطرفدار اضافه شد که محتویات و آیتم‌های مختلف و متنوعی مانند اتومبیل، سلاح، پوسته و نقشه‌های وسیع و نوین را در اختیار بازی‌بازان و کربران قرار داد. حال امروز استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک، یکی از سلاح‌های محبوب Call of Duty: Black Ops 2 را به این عنوان اضافه کرد که بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران با این سلاح جنگی، خاطرات زیادی دارند. این اسلحه که با نام Ray Gun Mark II شناخته می‌شود در محله‌ی Ghost Town قابل دریافت است.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، متاسفانه اسلحه‌ی Ray Gun Mark II به‌گونه‌ای نیست که بازی‌بازان به راحتی آن را از روی زمین بر دارند بلکه، یک سری فعالیت‌ها و کارهایی باید توسط کاربران انجام شود تا این اسلحه را دریافت کنند. اگر جزو کسانی هستید که علاقه‌مند و مشتاق به کسب این اسلحه‌ی محبوب هستند، باید به سالن زیرزمینی محله‌ی Ghost Town بروید و شروع به پرتاب Combat Axe به‌سوی صفحه‌ی دارتی که در ‌آنجا تعبیه شده است بپردازید. بعد از انجام این کار، به سلول زندان آن محل رفته و با نگه‌داشتن دکمه‌ی X، این اسلحه را به رایگان دریافت کنید. البته شایان ذکر است که در تب و تاب جنگ و درگیری در بازی، اقدام به انجام چنین فعالیت‌هایی بسیار سخت به نظر می‌رسد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که شما می‌توانید قبل از خرید این عنوان، ویدئوی هایلایت گیمفا در مورد نکاتی که باید پیش از خرید این بازی بدانید را مشاهده کنید. به علاوه می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره Call of Duty: Black Ops 4، نقد و بررسی این عنوان به قلم امیرمهدی نامجو را مطالعه کنید. همچنین اگر از طرفداران قدیمی و همیشگی این بازی تیراندازی اول شخص هستید، پیشنهاد می‌کنیم تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Call of Duty: Black Ops 4 را از طریق این لینک مشاهده کنید.

در نهایت نیز، دیروز مشخص شد که تیم‌های سازنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 4، خریدهای درون‌برنامه‌ای را به این عنوان تیراندازی اول شخص اضافه کرده‌اند و  لوت‌باکس‌هایی در بازی تعبیه شده است. برای مطالعه‌ی بیشتر حول موضوع ذکر شده، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

منبع متن: gamefa