طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) قصد دارد یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای بازی Skull & Bones بسازد. این در حالی است که به‌ نظر می‌رسد یک شخصیت زن به عنوان نقش اول، انتخاب خواهد شد. همان‌طور که در جریان هستید، قرار است بازی Skull & Bones در سال ۲۰۱۹ میلادی […]

یوبی‌سافت قصد دارد سریالی براساس بازی Skull & Bones بسازد

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) قصد دارد یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای بازی Skull & Bones بسازد. این در حالی است که به‌ نظر می‌رسد یک شخصیت زن به عنوان نقش اول، انتخاب خواهد شد.

همان‌طور که در جریان هستید، قرار است بازی Skull & Bones در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گیرد اما، به‌ نظر می‌رسد شرکت یوبی‌سافت برنامه‌های بیشتری پیش از انتشار این عنوان دارد. طبق اخبار و گزارش‌های تهیه شده از سوی هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، شرکت بزرگ بازی‌سازی یوبی‌سافت قصد دارد یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی Skull & Bones بسازد. این شرکت پرطرفدار در حال همکاری با استودیوی اطلس اینترتینمنت (Atlas Entertainment) است تا سریال ذکر شده را در دست ساخت قرار دهد. اتفاقات این سریال در سال ۱۷۰۰ میلادی در اقیانوس هند جریان خواهد داشت و قرار است شخصیت اصلی این سریال یک زن باشد.

آقای دنیل کراینک (Danielle Kreinik)، مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت، در رابطه با این اقدام برای ساخت سریال بیان کرد که شرکت یوبی‌سافت به دلیل ساخت بازی‌های خلاقانه همراه با داستان‌های غنی و منحصر به فرد، بسیار شناخته شده است. کراینک به‌همراه جیسون آلتمن (Jason Altman)، اندی هرویتز (Andy Horwitz) و ریچارد ساکل (Richard Suckle)، به‌عنوان تهیه کننده‌ی اجرایی در این پروژه حضور دارند. آمانادا سیگل (Amanda Segel) نیز وظیفه نوشتن قسمت آزمایشی سریال Skull and Bones را بر عهده خواهد داشت.

همان‌طور که در جریان هستید، این سریال یکی از چندین پروژه‌ی شرکت یوبی‌سافت شناخته می‌شود که در دست ساخت قرار دارد. برای مثال در سال ۲۰۱۶ میلادی، فیلمی بر اساس سری بازی Assassins Creed ساخته شد و سر و صدای زیادی را در صنعت فیلم‌سازی و گیمینگ ایجاد کرد. به‌ نظر می‌رسد شرکت یوبی‌سافت قصد دارد به دیگران اثبات کند که این شرکت، توانایی‌هایی بیش از ساخت بازی‌های ویدئویی دارد. همچنین فیلم The Division نیز در دست ساخت قرار دارد و یوبی‌سافت در نظر دارد تا طی سال‌های آینده، فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری براساس بازی‌های ویدئویی محبوب خود تولید و منتشر کند.

علاوه بر اینکه بازی Skull and Bones هنوز منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت به دنبال گسترش دنیای این بازی در تلویزیون نیز است. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Skull and Bones مانند بازیگران یا شبکه پخش کننده در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که این پروژه هنوز مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند. این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما هم اکنون می‌توانید برای ثبت نام در بتای این عنوان و دریافت نسخه‌ی آزمایشی به این لینک مراجعه کنید.

منبع متن: gamefa