پس از ۱۵ سال زحمت بی‌دریغ، به نظر می‌رسد که آقای رجی فایل‌ایم (Reggie Fils-Aimé) که رئیس بخش نینتندو است قصد دارد تا بازنشست شود.  آقای رجی فایل‌ایم که معمولا او را با نام رجی می‌شناسند، نقش بزرگی در تاریخ شرکت نینتندو داشت. او اولین بار در سال ۲۰۰۴ به روی صحنه آمد و از […]

رجی، مدیر بخش آمریکای نینتندو، بازنشست خواهد شد

پس از ۱۵ سال زحمت بی‌دریغ، به نظر می‌رسد که آقای رجی فایل‌ایم (Reggie Fils-Aimé) که رئیس بخش نینتندو است قصد دارد تا بازنشست شود. 

آقای رجی فایل‌ایم که معمولا او را با نام رجی می‌شناسند، نقش بزرگی در تاریخ شرکت نینتندو داشت. او اولین بار در سال ۲۰۰۴ به روی صحنه آمد و از همان موقع همگان مطمئن بودند که او نقش بزرگی در صنعت بازی‌های ویدئویی بر عهده خواهد داشت. او که به عنوان رئیس بخش آمریکای شرکت نینتندو فعالیت می‌کرد، به حدی ذهن اقتصادی قدرتمند و البته ایده‌هایی تازه و نو داشت که رئیس کل نینتندو برای مشورت در رابطه با فروش بازی‌ها و ساخت انواع مختلف آنان، اولین نفر به آقای رجی مراجعه می‌کرد. امروز و پس از ۱۳ سال که آقای رجی به عنوان رئیس بخش آمریکای نینتندو فعالیت کرده است، ایشان قصد دارند تا در ماه فروردین سال ۹۸ مصادف با آپریل سال ۲۰۱۹ میلادی بازنشست شود.

جانشین او نیز آقای دوگ باوزر (Doug Bowser) خواهد بود که پیش از این به عنوان رئیس بخش فروش نینتندو فعالیت می‌کرد. در قسمت زیر می‌توانید پیام آقای رجی را که برای جامعه‌ی بازی‌بازان مخصوصا هوادران نینتندو گذاشته است را مشاهده کنید.

نینتندو برای همیشه قسمتی از قلب من را به خود اختصاص خواهد داد. این بخش از قلب من همیشه با حسی احترام همراه خواهد بود؛ احترام به افراد با استعدادی که با آنان همکاری کرده‌ام، احترام به کسانی که این موقعیت‌های فوق‌العاده را برای من فراهم کرده‌اند و مهم‌تر از همه، احترام به دوست‌داشتنی‌ترین جامعه‌ی بازی‌بازان که در دنیا وجود دارد: نینتندو. از آن‌جایی که من در سلامت کامل و به میل خودم بازنشست می‌شوم، این امر برای من «پایان کار» نیست، بلکه یک فرصت برای من است تا زمان بیشتری را با خانواده و دوستانم بگذرانم.

دوگ باوزر مدیری شایسته است که رابطه‌ی خوبی نیز با دیگر مدیران بخش‌های مختلف دارد. با وجود او مطمئن هستم که شرکت ما همچنان نیز در آینده خواهد درخشید.

آقای باوزر نیز چنین بیان کرده است:

این افتخار بزرگی برای من بود که توسط رجی آموزش دیدم و ۴ سال زیر نظر او کار کرده‌ام. من تلاش می‌کنم تا در این شرکت همان چیزی را ادامه‌ دهم که رجی به آن اعتقاد داشت. علاوه بر این موارد، ماموریت‌های زیاد دیگری هست که باید برای نینتندو انجام دهیم. من برای این کار آماده‌ام.

منبع متن: gamefa